Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 19 August 2010

Owh!! Dah Siang Rupanya..



Salam.. 

Wahhhh.. dah jam 1 rupenya.. Baru nak berisaran hari nie.. alahai!!
Maaf, agaknya dah banyak n3 kawan2 yg sy dah terlepas nie.. tak pe nanti sy wat marathon BW.. ekekekke.. kalau sempat la... 

sy dok ngadap pc ni start jam 7.15 tadi lagi tau.. hehehe.. banyak mende urgent harini.. Nasib baik salah sorang yg tak de semalam dah masuk.. So, ok la sikit.. 

Sebenarnya arini sy hampir amik EL sbb si irfan pulak yg demam.. semalam si kakak demam + batuk2 yg agak kuat.. Tu pun sy tak bg si kakak p sekolah sbb kalau dier pegi kompem bertambah teruk nanti.. Susah bila asthma menyerang.. lambat baik.. tapi hari ni dah ok, dah p sekolah pun.. cuma ada batuk sikit2 je.. biasa la budak2 main banyak sangat walaupun badan tak sihat.. tu yg lambat baik.

Sy tengok irfan still cergas walaupun tak sihat, tu yg sy datang juga kije ni.. lagipun memg kije tengah banyak sangat . Bekalan Ubat dah bg dan dah pesan juga pada pengasuh dorang kalau demamnya tak kebah suh bgtahu kat kami segera.. 


K la.. tu je dulu berita pg nie.. berita la sangat!! ekekekeke.. 



9 Ulasan:

Intan Inn said...

erm skrg mmg musim demam lah my heros pun tak sihat
sgt

MrS. F!zA said...

la demam pulak adik irfan.. musim hjn jap panas jap hujan kot kan..

Ena said...

Intan,

tu la.. bukan tu je ramai baby yg kena warded sbb CB kesian kan!


Mrs Fiza,
tu la.. semalam balik dier batuk2 je.. tapi pagi tadi masa sahur check2 suhu badan dier tinggi.. demam la pualk.. terus bg ubat demam..

chugie said...

musim2 hujan.. panas ni, musim2 ni jugalah kesihatan jd x bagus kan?

moga anak2 ena cepat sembuh ye.

~aSHa~ said...

skrg ni musim batuk2 kot....moga anak2 ena cepat baik ye....

thanx ye entry begedil tu...sori sgt lmbt tau...mudah je rupanye ye..tapi sha je tak reti..ehehe..tq ye

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sian anak2 ena...tapi lieya rase musim ar ena...mmg ramai pun anak2 kawan lieya kat opis ni yg tak sihat....

harap2 si comel ena cepat sembuh yeak...tak senang hati kite kat tempat keje kan ...

mamalieyna said...

aduhai...demam silih berganti pulak ye..hope cepat la baiknye tuh..huhu..

*psst ena..dah dpt ke header baru? kan ena terpilih dr mr random tuk GA sempoi tuu..ingat tak? dr hubby mrs fiza tuu..^_^

Dilla Ady said...

siannye kt irfan terjangkit lak ye demam kt kakak..

kena pastikan irfan makan ubat ye ena,takut melarat jadi lebih teruk..

ardinihumaira said...

mamam obat tau ;)