Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 27 August 2010

Misi Belum Berjaya



Salam.. 


Sy baru je sampai ofis nie... kantoi!!! 
Sesak.. dengan lautan manusia
Tadi ingat nak  p Jalan TAR jer
Rupanya sampai ke Medan Mara sy jalan.. hehehe
Pastu baru terasa lenguh kaki & kehausan.. hoho
Tu la kan.. owang pompuan nie.. nak memenuhi
Segala kehendak & keperluan keluarga tu gigih la mencari
TAPI.. rasanya tadi tu.. lebih kepada window shopping je 
Sy cuma sempat beli Baju Melayu + Sampin utk Irfan je
Baju sendiri waima baju kurung utk si kakak pun tak sempat 
Kena p lagi la nampaknya esok2... 
Mcm tu la kalo pergi berjemaah.. hehehe
Kena p sorang2 la lepas nie
Baru misi akan berjaya.. ;D

4 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe tadi pergi bazar kak...heheh..membeli gak..pergi lah tengok..lalala

~ bestnye g jalah TAR kak...tudung..tudung ~

Ena said...

awe,
tak sempat la nak soping tudung tadi.. huhu

~~*Lady Salwa*~~ said...

Betul tu kak Ena, kalau pi ramai2 susah sikit kita nak membelek. sal suka kalau pi sorang2, lagi puas hati nak belek. tak dak terkejar2 sebab orang tunggu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu awe pun tak sempat kak...juling mata..hehe