Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 10 August 2010

Minum Petang Ku Yg Terakhir




Lepas makan tengahari, kalo pekena cempedak goreng sedap jugak ni kan!.. fuhhh!! memg meletup!! hehe.. overs!! mrmmm.. aritu meleleh je dok nengok kat blog Mrs. K pasal nie.. kebetulan, Hari Khamis tu kan ada sy buat n3 nak p makan durian tu kan.. so, memandangkan sy tak pergi, sy kirim la pd officemates yg ke sana suh belikan buah cempedak tu.. Tapi belum cukup masak lagi.. sy peram dulu.. Petang Ahad baru sy goreng.. perghhhhhh!! memg puas hati.. sbb manis & tentu la sedap bila dah goreng.. ^_^

Masih terasa kat tekak nie.. ;D


Sy makan sepinggan.. hubby makan sepinggan.. lalala.. 


NOTE: Yer la mesti la yg terakhir sbb esok dah start pose kan!.. ;D
InsyaAllah..


1 Ulasan:

ardinihumaira said...

nyummmmmmmmmmmmmmm!
tak sabar pula nak puasa kan kak ;)