Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 24 August 2010

Lagi 2 Beradik Nie..



mrmm.. balik2 citer pasal budak 2 orang ni kan!. yerla.. tu je la modal ummi dorang nie.. nak wat n3.. heheh.. dah duk lam draf dari semalam tapi tak sempat nak tayang & tak sempat nak wat n3 terjadual.. huhu.. so, pg tadi baru leh wat entry tuk tengahari nie.. 

Moh la layan kerenah 2 beradik sementara abah p order makan utk buka pd Ahad lepas.. 




Mcm2 gaya si adik nie.. kejap berdiri, kejap duduk, kejap menongkat pipi.. haihhhh!! dan ada gak picture si adik ngan minum.. kalo tak?? nan ado la.. tu pun 1 picture pun tak de yg si irfan ni fokus kat camera.. semua nya candid je.. mrmm.. susah tol anak bujang nie skrg.. See!! bila siang elok je.. bila malam???? 




Alsi Si kakak semasa menunggu hidangan sampai hinggala dier ngah makan.. kemain besor lagi ayam lam pinggan tu.. owang lom buka dier dah buka dulu.. nasib baik time nie mood dorang ok lagi.. kalo tak haru biru la jadinya.. Agaknya sbb dorang baru bangun tido.. engin baru nak panas.. 




NOTE: ASYIK2 KAT SINI KAN!.. MRMMM...



* Auto Publish *

8 Ulasan:

MrS. F!zA said...

anis amik gmbr siap bt peace lg tu..dh la rambut ayu giler.. huhu

alamak tgh hari ni tgk KFC mula la tringin nak2 plk terbyg kerak dia.. aduila..dhla dahaga giler ni..

LYaFRINA said...

tp ena..lya suka pic candid.. lg nampk real.. n cantik.
kakak, sempoi jer bposing.. aritu rsanya rmbut kakak ni pnjang.. dh ptong pendek k??

SiTi said...

macam2 aksi diorg buat..kekadang bile tgk balik sonok je tgk anak2 happy kan...aah laa kak..ct pun baru pasan, kakak dah potong rambut ye...rambut sempena nak raya ke

Ena said...

@@Mrs. Fiza,

tersilap pulak masuk lam n3 nie picture ayam tu.. patutnya masuk lam n3 selepas nie.. hehehe.. tak pe la rezeki fiza nampak dulu.. ;D
leh la wat buka petang nie pulak..

@@ Lya,

kakak dah potong rambut dah 1 sebulan kot.. lpa dah tapi pernah la buat n3 pasal rambut baru si kakak tu.. ;D

Mama Hanim said...

anis n irfan mmg dua2 cute kan.. rambut anis bt nmpk makin ayu je..hehe..

kfc..i like it too...

ardinihumaira said...

comelnya.. sonot tgk budak2 makan ;)

mamalieyna said...

comel la dua beradik ni..jeles ni..sbb ada 2 beradik leh tayang kt blog..eina selalu sorang je..ekeke.. =P

zue @ annaleeya said...

klu bkn gambo anak2.. gambo sape lagi nak tepek kan???

bestnyer tgk kakak tuh mkn ayam... bersungguh2 tol..