Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 25 August 2010

Kempen 1 Blog 1 Bendera










Tanggal 31 Bulan 8 (Ogos), 57 (1957)
Merdeka, Merdeka, tetap Lah Merdeka
Sila sambung sendiri yeh! heheh


InsyaAllah.. bakal diraikan pada
31.08.2010, Selasa nanti kan!
Walaupun di bulan Ramadhan tetap jua disambut
Seperti Ramadhan tahun lepas


Apasal tetiba je kan!.. Tak lama lagi dah.. 
Tinggal berapa hari je lagi
Mai kita pakat kibarkan jalur gemilang 
Kebanggaan Negara Malaysia 
Kat dalam Blog masing2.. 


Thanks buat kak Umialya



11 Ulasan:

ardinihumaira said...

dni tak kibarkan lagi :P

LYaFRINA said...

lya dh kibarkan kelmarin.. tau dr blog zai...

jom.. semarakkan jalur gemilang..

eMMe said...

kat opis saya dah gantung Jalur Gemilang...meriah je...tgk byk2 bendera berkibar2 di cubical masing2...hehehe...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Wah, semangat patriotik nampaknya kak Eina... bagus2...

kat rumah ada jugak ke bendera??

SiTi said...

kak...ct amik yer...

Dilla Ady said...

alamak..dilla lum kibarkan lagi nih..

salam merdeka ye ena!

Ibu Iman said...

sy pun br jer 'kibar' jalur gemilang di blog... amik dr sini... hehhehee... sori

LyNn HaMzAh said...

lynn belum kibarkan lagi...pg nie nak buat entry pasal nie la...

Adlina Husaini said...

wah bagusnya kibar2 bendera ni..semangat sket nak menyambutnya..

nampak lengang je kan dengan bendera..nak kena kibar kat umah ni..

wahida said...

saya dah kibarkan flag kat blog saya...thanks remind us...

Fieza79 said...

jap lagi nk kibarkan..! dh ramai kwn2 kita dh kibar..tahniah..