Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 25 August 2010

kebaBoommmm



"Sakit hati ini.. bagai dihiris sembilu".. eh eh termenyanyi pulak! huhu.. owang sakit hati patutnya.. bawak2 la beristigfar ena oii!! haihhh!!


Mrmmm.. nak luah lebih2 tak boleh pulak.. sabar je la.. tapi kalo dok umah nie.. dah kelaut dah tu.. mau keluar suara kebabommmmm!! tu bila kesabaran di tahap sangat tipis.. hadoyaiiii!! ishhh!! tak patut sungguh! 


Betul la kata orang sekali bila dah ajar lepas perasaan dengan cara yg salah .. mesti akan ada ke-2, ke-3 dan seterusnya.. yerla bak kata pepatah Buat Baik Berpada2 Buat Jahat Jangan Sekali.. So, kira mcm jahat juga la tu yeh!.. Maksud sy mcm menjerit tiba2 ker kan!.. haihhh!!. jgn mengamuk udah ler.. Lom sampai peringkat tu lagi.. kan ingat sy kena histeria pulak.. cam kat entry tadi tu.. Nauzubillah... minta dijauhkan.. 



NOTE: Kenapa kalo marah bila kat umah tak leh nak sabor macam duk kat Opis?? Dok opis leh lagi senyum dan wat tak tahu.. alahai!! tapi bila datang cool tu sampai rasa terlebih2 pulak.. mrmmm.. tak balance sungguh!! huhu







10 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kenapa ni akak?? Sabaq na...

Tu la, sal pun pelik. Segeram2 kat office boleh lagi kontrol. Kat rumah, memang terbabas la...

Sampai hubby sal sendiri pernah kata, klu dengan bos tu marah camna pun diam je... tapi kalau kat rumah... dot dot dot... hehe

umialya said...

Nape ni ena??
apa2 halpn byk bersbr yea!!

eMMe said...

me ni kalo marah, jadi minah lazer...
kalo tak tahan, mmg sakit ati la, silap2, tak mo kawan dah dgn me, hehehe...me susah skit nak kontrol marah...tapi selalu cuba la tak marah, hehehe...

ardinihumaira said...

hehe.. sebab orang bukan kita sayang kita tak gheti nak marah habis2... gtu kot... ;p

eT said...

bulan pose kn byk sabarr...:)

~aSHa~ said...

kat umah maybe kita dah biasa dgn suami sendiri..kat ofis kadang2 malas nak layan amarah lebih2...lagi pun org tu bukan sesiapa sgt pun bagi kita kan...

LyNn HaMzAh said...

apesal ni ena...citer la dgn lebih lanjut...

MrS. F!zA said...

kt umah sebab ada anak2 tersayang dan somi tercinta.. sejuk mata memandang hilang trus rasa nk marah.. kekekeke

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adeh..mende pulok ni nok meletop..
sabor sabor..

Nur Hawa Mohd Zin said...

kat ofis ada macam2 org kite tak kenal..kalu kite meletop ada je mulut mengata..kalu kat umah kite dan keluarga kite sahaja...hehe