Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 5 August 2010

Kan Rezeki Juga Namanya Tu... ( ^_^ )




Salam..


Dah sarapan? Sy dahhh.. tadi dalam kete dah makan siap2.. heheh.. ala.. makan roti pizza balance malam tadi punyer.. =P


Arini kan.. mata & muka sy lebih teruk dari semalam.. huhu.. Mencikkk!! siap lepas sorang, sorang lagi tanye.. apsal nampak sangat tidak bermaya ini hari?? Sakit ker? camtu la ayat depa.. tapi sy tak jawab ponggg.. SENYUM je..


Malas dah nak citer nya sbb lebih kurang Entry semalam juga.. Tak pe la Moga Murah Rezeki kami.. Yerla kata orang tua.. selalu (pd hal tak la selalu sangat mana pong) orang bertandang umah kita.. makin bertambah murah la rezeki kita.. Mudah2an.. Amin!! :D


Tapi betul kot sbb malam tadi kawan hubby mrmmm kawan sy jugak la tu sbb sama2 belajar dulu.. bawak buah tangan! haaa.. kan rezeki namanya tu.. hehe.. Lama betul tak jumpa dier.. sbb kawan hubby tu baru balik dari UK, merangkap BFF juga la ngan hubby, tu yg datang bertandang a.k.a "menjemput" sekali. Alhamdulillah.. 



K la.. stop dulu la pagi nie dengan picture bushuk masham ibu nie.. 


Adik, kamu sangat comot lah!! makan mushroom sup sampai ke dahi kening.. Haihhhh!!.. tapi mrmmm.. tak kisah la janji adik nak makan sbb bbrp hari ni irfan tak mooo makan daaaaaaaa...


NOTE: Skrg Mood Sy Ke Laut.. N3 & Gambar nie dah draf malam tadi lepas dorang balik..Edit sikit2 je pg tadi.. Malam tadi tak rasa mengantuk sanagt walaupun dah lewat sbb rasa happy pulak.. ;D


 

14 Ulasan:

MrS. F!zA said...

betol..dalam hadis ke ape ntah pnh baca kalo kita sambut tetamu dgn ikhlas bertambah murah rezeki kita.

adik mkn sup smpai dahi sekali makan..hehehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Wah..kemain adik mkn sup..sedap sgtlah tu..berselera dia mkn yer.. :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe belom sarapan..biasa kalu lapar makan nestum jerk kat ofis..hehe..tak pe lah, orang nak datang tak kan nak halau...ape pun semoga akak sehat dan ceria...

aiDieNa said...

Irfan buat makan 2 dalam satu tuee.. dia buat facial sekali.. hehehe.. budak² biler makan.. comot camner pon tetap cute!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

sedapnya irfan makan...
eh rambut irfan ena panjang ek...
kalu irfan kita takdenya nak panjang gitu...rimas...g pun susah nak stylo...pusar dia kat dahi...huhuhu

rATu kEBaYA said...

bila happy perasaan mengantuk tu memang kurang.. sy pun pernah gak alami mcm tu.. oh.. sungguh gembira..

mrs.ecam said...

xpe...tetamu dtg membawa rezki...amin insyaallah

Fieza79 said...

btol tu bl tgah hepy rasa tak ngantok..heheh...

ala owg dtg bertandang lg...rezki nk mari lg...

Intan Inn said...

wahhh..macam sedap jer sup tue yer..boleh aunty mintak sikit tak..hehheee

ardinihumaira said...

ololooo.. sweetnya dia makan ;)

LYaFRINA said...

huhu. ena..
samala..mood lya ke laut gok arini .. hehhehehe..
lps satu..satu hal.. aiseyyy.. bln ni btimpa-timpa sungguh..
sabar j la..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahahahaha sampai penuh satu muka si irfan nie makan....

~aSHa~ said...

mmg murah rezeki kalo kita melayan tetamu dgn baik walau tetamu tu musuh kita ke..contoh je la tu..

setiap tetamu ada membawa berkat

Anonymous said...

Nice brief and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.