Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 26 August 2010

Irfan Take Over Jap!!






Salam Auntie, 


"Irfan datang lagi nie.. 
Irfan nak ucap terima kasih buat auntie 
Semua yg doakan irfan cepat sembuh
Alhamdulillah.. Irfan dah sihat dah.. Tak demam2 lagi.. tak muntah2 lagi
Cuma ada flu je sikit.. Biasala kan auntie org dewasa pun lambat baik
Juga kan kalo kena flu.. Apatah lagi Irfan yg kecik nie..
Yg pasti irfan dah berselera semula dah nak makan
Malam tadi pun masa Ummi & Abah tengqh buka Pose
Irfan pun sama gak join! Banyak juga Irfan makan.. 
Irfan makan Mee Goreng! Sedap! kakak pun sama 
Makan banyak2 sampai abis Mee Goreng tu.. 
Tapi Irfan memg suka nangis auntie.. 
lagi2 kalo kena usik ngan kakak
Tak pe kakak guwau je kan auntie... 


K la. auntie.. Jumpa lagi lain kali yeh! 
Ala irfan tahu Ummi selalu buh gambar irfan & kakak kat sini kan!.. 


Bai bai.. Muahhhh!!


Eh! sebelum tu.. mai layan ulangtayang gambo irfan tengah berangan nie.. 



Maaf la auntie, irfan tak tgk camera pulak sbb irfan pemalu sebenarnya.. Ummi tu asyik snap2 je kijernye.. 




NOTE: Ummi yg sokmo perasan & tak sabar tunggu irfan besar.. tu yg dok berangan je dak irfan yg tulis sendiri.. heheheh... 


12 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah irfan dan baek nye..boleh main-main ngan akak nanti...hehehe..akak tau kak ena. buka auntie..lalalalala

Ena said...

Awe,

hehehe... akak pun akak la awe.. ;D
kemain seronok dah ye sbb dah jumpa balik semua file2 tu.. ^_^

rATu kEBaYA said...

dah baik ye..

comella irfan pakai baju melayu tu..

Nur Hawa Mohd Zin said...

kak ena, ye lah akak tu akak kepada kami yang adik ni..heheh...seronoknye sebb semua benda pentg...huhu

nieda said...

wah heppynya dia dah sihat..jgn minum ais yer irfan..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

irfan dah sihat yer..skrg lega dah hati ummi.. nway,comelnya irfan berbaju melayu tu..cute!!!

eMMe said...

comel la dia pose cam tuu....

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alhamdulillah, dah sihat ye irfan...

Aunty sal pun selalu gak berangan faris dah besar... hehe

mamalieyna said...

hikhik..apa la yg dak irfan berangan tu..baeek nye pose gitu..hehe..

ala sesekali kekunun dak irfan menulis, ok jer..^_^

alhamdulillah, sihat dah pun ye..takla ummi n ayah risau lagi..

LyNn HaMzAh said...

suka auntie dengar irfan dah sihat...hope lepas nie flu pun sembuh la yer...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

pak abu..tutup skit mulutnya..nnti masuk lalat..wekkeke

ardinihumaira said...

ololoooo cumelnye!