Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 29 August 2010

BUat Projek Sorang2..


Salam..


Hehehe.. projek apa la tu kan!.. haaa...baca dulu kat bawah nie.. =P


Kenyangnya perut nie.. mata pun dah ngantuk tapi nak juga mengadap pc nie... Al kisahnya sy sedang makan sorok2 nie.. heheh.. saya makan buah timun cina tembikai yg dibeli di pasar siang tadi.. Kenapa makan sorok2? macam org bersalah je gayanya.. heheh.. Mrmm.. mcm ni la bila ada anak yg tak boleh makan dengan benda2 yg sejuk mcm nie.. Tapi tadi tekak sangat teringin dan teruja utk memakannya.. tu yg lepas solat je terus potong buah tu dan masuk bilik belakang nie.. buat projek sorang2.. heheh... Burpppp!! Alhamdulillah.. kenyang... Banyak juga la sy makan buah nie.. Sedap & sangat manis.. ;D


Lepas makan mata jadi segar pulak, maklumla.. buahnya sedap & sejuk (baru kuar peti ais).. nyaman je rasa.. Tu yg boleh buat n3 nie.. hehe


Sebenarnya siang tadi ada juga cuba ukt ber-entry tapi, tak de mood pulak.. Keletihan berjalan soping semalam agaknya..hoho.. Over!! Lg pun banyak benda nak kena settle hari ni.. maklum la.. semalam kan seharian ada kat Jalan TAR.. 
Banyak juga umah kawan2 yg sy singgah tadi.. tapi sy cuma masuk tp tak tinggalkan jejak.. huhu.. tangan malas nak menaip.. hanya baca dan klik (X).. uhuk! Biasa la ada masanya kita malas nak buat apa2 pun kan!.. 


Hari ni hubby ada Majlis buka puasa ngan kawan2 sekolah lamanya.. Gathering la tu.. Maka sy berbuka aje dengan adik sy lusa dah nak balik ke Penang semula.. So, harus la manfaat kan masa bersama kan!.. Masak pun simple aje hari nie.. tak de nasi pun.. cuma makan donut, buah melaka, karipap gardenia dan cendol!.. 


K la.. nak settle kan kain baju yg belum berlipat lg hari nie.. 


Daaaa..


13 Ulasan:

ardinihumaira said...

jum3 lipat kain secara berjemaah. hhehe

Sha@Mama Tina said...

Ooo..curik makan ye... sha pun selalu dtg umah awak nurul..tp sesungguhnya malas bebeno nak komen..rajin baca & tgk2 gambo2 sicomei jek :)

aiDieNa said...

Tu lar.. kerana anak.. sorok pon sorok larr..

Na.. semalam kita jumpa Iwan kat Tesco.. shopping sorang jer member.. hehehe

nieda said...

ingatkan nyorok mkm sebab x puasa..hehe..
bdk2 yg mana tak biasa boleh demam mkn tembikai..skrg ni pun cuaca panas

rATu kEBaYA said...

jom jemaah sama2 melipat kain.. tapi malam karanglah.. sekarang tgh keje.. hehehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

kain baju menggunung kadang-kadang bile malas memang tengok je baju tu...heheh

Redbloodsnow said...

haa cpt settle kain bju tuh dulu pastuh baru blogging lg..hehe

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

Tu la kan ena..psl anak..sorok pun sorok lah kan..hehe..:D

Dilla Ady said...

hihihi...cam klakar jek kan makan sorok2 nih..tp tuk kebaikan anak takpe kot..

hmm...ari ahad mmg ari tuk lipat kain yg menimbun2 kan..

Ain said...

kalau anak tak leh makan, memang kena sorok-sorok.....

kadang nak beli pun rasa bersalah sbb anak2 nampak mesti dorang teringin jugak....

smlm ain pun teringin nak makan tembikai, tapi hubby tak sempat beli...

nampak gaya hari ni la baru dapat merasa....

Mama Hanim said...

apa saja demi anak kan ena..

hari minggu mmg operasi lipat kain lah..hehe..

eMMe said...

ingat kan tak puasa...hehehehe...
Me tgh cuti Raya nih...huhuu..frust le, puasa tak penuh, huhuhuu...

Ena said...

Kawan2,

heheh.. nak wat camner kan terpaksa la.. kang nampak kat si Anis kanggg mesti golek2 dier nangis nak makan.. dier memg suker buah tembikai tu.. Yerla sedap kan!..


##kak Eina (aidiena)

Wan selalu gak soping sorang2 selalunya time dier kuor or ade kije.. ena kirim je la.. ikut dier mmg sokmo nak suh ikut.. so alang2 dier dah kuor tu kirim je la.. tak yah berperang ngan anak2 lagi.. hehehe