Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 30 August 2010

Baik Punyer Posing



Asyik citer pasal raya jer kan..heheh.. camtu la selagi belum abis raya.. Tapi kali nie tak mau citer pasal raya cuma nak tepek picture dak irfan yg...... mrmmmm... kawan2 tengok je la sendiri yeh!.. =P



Baik punyer posing!!


NOTE: Ummi penat dah larang, jangan tengok tv dekat2.. tapi camtu jugak la karenah 2 beradik ni.. Kalo boleh nak masuk lam tv tu..





7 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

amboi anak akak..siap pakai baju melayu..beria-ia tgk tv..kartun ke? hehe

MrS. F!zA said...

hahahaha..lawak betol..mcm nkmsuk lam tv dah..tkut mata cepat rosak la k.ena

mamalieyna said...

AIYAK...TU DAH GAYA NAK MASUK DOK DLM TV TU..EKEKE..COMEL JE LANDING GITU =P..BAHAYA LA DOK DEKAT2 GITU!

LyNn HaMzAh said...

anak dara lynn pun suka tgk tv dekat2...geram jer tau...bukan apa takut nanti mata cepat rosak...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wekekekke..adui..lucu sunggoh keletah budak berdua nih..
sonok kan mek na.even memenatkan..tapi bila duk sorang2..tergelak sorang2 teringat keletah depa

mek na ganu kat ne?> mai la raya..wehehehe

umialya said...

gitu le anak2.. sabooooor je le

~~*Lady Salwa*~~ said...

Adeh, irfan irfan...

camtu la akak kan, lagi kita larang lagi tu la dia nak buat...

memang tak boleh nak kata apa dah la... hehe