Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 11 August 2010

AKTIVITI TENGAHARI TADI



Huargghhhhhhhhhh!!

Mengantuknya... 
Ishhhh!! Tak sesuai Betul Mak Budak menguap cenggitu.. 
Hehehehe.. ;D
Tak la sampai cenggitu.. saje je.. up sikit
Kui Kui Kui

Walaupun sudah beranak pinak tapi sy masih menjaga
tata Susila... Ecehhh!! ada yg Kisah?? 
TAK DE!!hahahah

Mrmmmm...
Sempat melelapkan mata tadi
Rasa leganyaaa.. 
Ramai kawan2 sy kat sini pun sama2 Lena
Kami lena secara BERJEMAAH.. Ngeeee
Tapi idok ler tido berhimpit2..
Masih menjaga tata susila.. Ecehhh!!

Tengah dok pk nak masak pe utk berbuka petang nie
Idea Lom mari lagi.. alahai... TEPU!!
Barang mentah pun banyak yg dah kehabisan
Semalam dah singgah kedai nak beli
Tapi kedai tu semuanya cam tak fresh je.. 
Tak jadi nak beli

Agaknya kena singgah juga ke PARAM
Moga NAFSU MATA TERKAWAL hendaknya.. 



*************************************



Jom Layan gambo selingan yg tak de kena mengen dengan entry nie.. 




Gelagat 2 beradik masa p Klinik Minggu Lepas. Nak layan gambo makanan kan sendiri yg tak tahan pulak.. 

NOTE: TERKINI, Si kakak dah pun BUKA puasa jam 12.00  tadi kata pengasuhnya.. Tak pe la.. rasanya pencapaian yg agak baik dah tu sbb baru hari pertama kan!.. Dulu sy umur 5 tahun tak puasa lagi.. Pssttt!! diam2 jgn kasi tahu si kakak pulak.. nanti dier ngelat!! ngeee


12 Ulasan:

eT said...

kami kt sini tgh ada tadarus...xsempat nk tido..ngantuks nyerrr.....zzzzzzzzzzzzzz

Intan Inn said...

eloklah melatih anak berpuasa...anak intan pun tgh gigihkan diri tue berpuasa..kalau leh tahan baguslah...dari td dok mintak nak minum jer haus katanyer...kecian juga..tp suruh dia sabar

mamalieyna said...

kami lg kejam, takde rehat..jgn kan nak tadarus, nk tido pun takbleh..hukhuk..=P

herm..eina pun tepu gak ni, singgah PARAM jgk lah..hehe..

waah tahniah kakak, ok lah tu..pelan2...half day apa..kan2x..^_^

pssst kakak, meh acik na nak stori mori psl ibu nih..hehe..^_^

eMMe said...

Ena, tak tadarus ke? tgh ari tadi tak tido, tadarus la...petang ni tak tau nak beli ke nak masak, takleh plan la, selalu terjah je, hehehe...mane sempat.

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

blur jugak ni kak ena, nak bukak pose ngan ape ptg ni?agak2 smpt ke nak mask ek.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tadi tengah mengepam sy tertidur..wakkakkakakk

MrS. F!zA said...

k.ena.. tulunnn dlm pale duk terbyg dr td juadah apa ptg ni..hahaha mcm la pndai sgt masak kan..PARAM?mmg tak gi lah.. tak suka msuk param sesak2 ni.

selamat berbuka ya nanti!

Kaseh NazLieza said...

hr pertama puasa mmg byk dugaannya..

Nur Hawa Mohd Zin said...

lupa KL tak cuti ek? Melaka cuti...heheheh...cian akak

MAMASYAZA said...

akak yg cuti ni pun tak masak, g beli kat param ja tadi ptg. bahan mentah cuma ada ayam n daging je

~aSHa~ said...

at least kakak paham erti puasa jgn makan..anak sy 4y..tak paham lagi....

~aSHa~ said...

selamat berpuasa kakak hingga jam 12