Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 8 July 2010

Tak Dapat Naik, Amik Gambo Pongg JAdi La.. Uhuk!!




Ehehehhe..

Awat cam sedih jekk tajuk tu kan!.. tak la.. mana ade sedihhh..Ada sbb kenapa kami tak naik tapi nanti cerita di lain n3 la yeh!.. ni nak tepek  gambo dua beradik bersama opahnya bersebelahan Jeti nak ke Pulau Pangkor... ye sy tahu korang dah tahu kan!hehhe


Sangat agresif ini budak sikalang tau! Belum mandi pagi lagi dak irfan nie tapi dah merata dah perginya.. hahahhaha


Si kakak yg tengah ngecek (pujuk) opahnya nak suh p beli menan.. ish ish ishhhh.. jenuh opahnya nak layan



Dua beradik yg tak tahu dok diam.. si adik plak mengekor je si kakak mana pergi.. adeihhh!!

Si kakak yg dah nak nangis sbb kemahuannya tak dipenuhi.. huhuhu.. siannn..

Irfan yg sibuk ke sana sini..


Main la kome.. janji kome tak nangis dan tak p terjun laut tu.. hoho.. dasyat punyer statement



Opah yg sangat rajin melayan dua beradik nie.. manakala umminya sibuk snap sana sini.. hahhahahampeh punyer menantu.. ngeeeeeeeeeee


Jom, rehat dulu kat tembok bawah pokok nie.. redup lagi time nie.. ye lah baru jam 9 lebih..


Jom la kita balik.. makanya terkedek2 la dua beradik tu mengikut langkah si opah


NOTE: Eh. Hubby & Atuknya ngantuk sbb lepas pekena nasi lemak ngan roti canai pepagi tu.. so, dorang ngah layan mata kat lam kereta.. hahhaha.. SO, kita berhenti dulu sampai sini.. jumpa d n3 selepas ini.. (^_^)








13 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

perghh! mentua akak siap silang kaki lagi tuh ^-^ ahahaha

aiDieNa said...

Mertua Ena rock larr.. hehehe

mamalieyna said...

sporting tul ngn mertua eh, leh snap2 gambo bagai..hehe..

budak tecik tak mandi pagi pun ok jeh! ^_^

mrs.ecam said...

alahai cian la kakak nk menan x dpt ek...mama die wat x tau je ek...smpi ati...ngeh3

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nasib ada opah tlg tgk2 kan..Sian tgk kakak dh nk nanagis x belikan menan.. ;)

Fieza79 said...

wahh...nmpak sporting gila mak mertua ena...rugged lagi tu..hehee

ena senang ati la snap sana sini sdgkan opah tgh ghajen melayan cucu...untungg tol...

chugie said...

best tengok ena ngn mertua tu.. dh ngam betul nampaknye.. ape petua ek?

LYaFRINA said...

hahhaha..mcm2 ragam erkk..suka tgk muka si adik kat pic atas skali. mimik muka apa itu???

☆ lieya latif ☆ said...

mmg camtu ar budak kan ena...kalo tak dpt ape yg depa nak...mmg meragam sakan ar heheeheheh....

sonok jengjalan yeak...neenk pun rajin tol melayan...sporting abis ar!

Ain said...

rajinnya opah layan cucu.....

buleh ena goyang kaki gitewww....

hahha......

umialya said...

beruntungkan ena dpt mertua sporting gini..

Kaseh NazLieza said...

mertua moden ni..bagus2..ehehehe

Ena said...

Mrs. Fiza,

Dah lenguh kakinya mesti la nak silang plak kan.. heheh


Aidiena,
Kak, nampak mcm rock tapi sebanrnya tak pon..


Mamalieyna,
MIL memg sporting.. ;)


Mrs. Ecam,
tu la pasal.. bukan tak beli dah beli dah sblm nie..


Lily,
tu la.. kalau tak de opah kompem ena tak leh nak gerak.. huhu
tak larat nak layan kehendak dier lgpun tak elok nak penuhi semua permintaan budak2 kan.. mana yg perlu kita turutkan la..yg tak perlu tu tak leh la kan..hehe


Fieza79,
kebetulan MIl letak kaki cenggitu.. tapi MIl ena tak rock.. baik hatinya dan memg sporting.. :)


Chugie,
hehehhe..


Lyafrina,
heheh.. muka budak tak duk diam nak snap pun susah.. adeihhh


Lieya,
cam tu la kan.. jenuh nak penuhi permintaan yg macam2.. dah ada pun nak lagikk.. huhu


Ain,
heheh.. ye la.. nak harap kat ena sorang tak bergerak la ena nampaknya.. heheh


Umialya,
hehe... Alhamdulillah ;)