Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 6 July 2010

Sy Dah Kembali!!! (^_^)



Salam..


Hai kawan2.... Bertemu lagi kita di arena sukan mya nie.. Alhamdulillah.. Masih berpeluang utk bersiaran di sini.. ;D


Terlebih dahulu thanks buat kawan2 yg sudi singgah dan leave comment kat umah maya nie (^______^) Tanpa kawan2 semua apa lah sangat Teratak Milikku nie kan!. Mesti tak ceria. Ececehhh!! ayat cam artis menang anugerah pulak.. ekekekke.. Tapi sy Ikhlas ye kawan2.. :)


Sebenarnya sy bersiaran dari rumah tika nie.. Sy masih lagi bercuti.. Aiseyyy!! Mrmm.. arini cuti yg tak tak rancang pun.. Maknanyanya EL la tu.. huhu.. Tak suka amik EL exceli tapi arini sy sangat2 letih dengan kepala pusing.. 


Sy baru je sampai umah malam tadi.. Biasa la bila baru sampai umah tak sangggup nak tido walaupun badan & mata sangat letih dan mengantuk.. Banyak benda nak kena siapkan. Tup tap tup tap dah pun jam 1pg.. ingatkan blh la lena terus sampai ke pagi.. Tapi ada anak2 yg masih kecik nie buatkan kita takkan tido dengan lena pun kan!.. agaknya si irfan pun letih badannya dan dengan flu buatkan dier tak dapat tido lena. Nasib baik si kakak tido dengan lenanya dan bangun dengan mudah ke sekolah pg tadi.


Sy dah siap pun pg tadi nak ke tempat keje tapi kepala yg sakit dengan badan yg sengal sana sini buatkan sy fikir banyak kali dan akhirnya sy EL je.. huhuhu.. 


Alamak, ingat nak wat n3 ringkas je.. tapi terpanjang jugak.. huhu.. Soweee!! 


*****************************


Buat Salwa, yg tinggalkan komen camni (yg lain jgn kecil hati ye sy tak jwb komen & tak upkan kat sini):


Blogger ~~*Lady Salwa*~~ said...
Sal tak pernah lagi jejak kaki ke Danga Bay tu... bila la agaknya je...
Akak, semalam kan Sal rasa cam ternampak hubby akak la kat hentian Tapah... ke sal salah orang ye...



Jawapan:
 Sal, memg tak salah yg Sal nampak tu.. sbb memg kami singgah kat tapah semalam dan pakaian yg en. hubby akak pakai tu sama dengan N3 semalam kan! ;D 
Akak tak turun kereta sbb si Irfan tido. Kalau tak mesti kita dapat jumpa kan! (ada nada kesal disitu..huhu) Tapi tak tau la kalau pelanduk 2 serupa pulak.. hehe







 

14 Ulasan:

LYaFRINA said...

wowwww... EL lagi..xpe rehat puas2..letih bjalan x ilang lagi tu..
get well soon.. hehehe

LIP (^_^) said...

ok rest baik2 ye..have a good rest

hajarus said...

welcome back k.ena ;d

~~*Lady Salwa*~~ said...

Ala, ye ke... Ruginya. Sal nampak pun masa sal dah nak masuk keta. Masa tu hubby akak pun tengah jalan pi ke parking.

Nak je wat muka tak malu masa tu, nak pi ke kereta tu jugak. tapi takut salah orang...

Kalau betul la, pas kuar dari parking tu keta akak singgah isi minyak kat shell kan...

tengok dari jauh je la... huhu (sedih...)

ita cutevirus said...

huhuhuh...
cenggitu la kan... asal balik bercuti je sure penat... tp, penat seronok...

umialya said...

kesian ena, penat ye..

mamalieyna said...

yuhuuu..sian terpaksa EL ye..takpe la rest puas2 ye..

*waah kalo tak dpt jumpa Sal eh..^_^

chugie said...

owh.. dah balik dr cuti2 ye..

Ena said...

testing testing testing

Amni said...

Cantik blog ni.. Simple but nice....=)

Fieza79 said...

wahhh dh kembali...! slmt balek ke alam maya..heheh

umialya said...

blogspot ada mslh, reply x dpt le ena

Kaseh NazLieza said...

have a good rest kak..

Izan Ishak said...

akhirnya ena kembali bersiaran. xpelah EL...dptkan rehat yg cukup ye~