Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 31 July 2010

Suara Siapa Pulak Tu???





Sedang leka mengadap pc 
Tiba.. 


Tuk Tuk Tuk!!
Bunyi pintu bilik di ketuk
Dan keluar la suara
"Yank... Abang dah balik nie..
Buka lah pintu!"


Sy pun terkejut lah
Maklum la leka..
Hah? Abang dah balik? 
Ayat tu cuma dalam hati saja
Sambil mata tengok jam di skrin monitor
Baru pukul 3.00
Takkan dah balik?
Bukan apa
Selalunya.. paling awal pun
Selepas asar.. 


Sedang berfikir2..
Pintu diketuk lagi bertalu2.. 
"Cepat la yank!
Abang dah balik nie.."


Tapi suara tu.. bukan suara en. hubby
Suara siapa pulak tu? 
Jeng jeng jeng....

"
"
"
"
"
"
"


Bertuah punya budak!!


NOTE: Bila anak semakin besar.. dah boleh tiru dialog abahnya.. adoiyaiii!!


6 Ulasan:

suamihanyisterizuki said...

huhhu dh same eh suara anak ngn ayahnya...pndai lak tu...

mamalieyna said...

hahaha..bleh plak diorang berlakon jd en suami ye =P!

rynas said...

hhehehe pandai kenakan mama dia ekk...sah2 nanti besar suara cam ayah diakan

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

hahahah.. nakal ekk..
dh ari² dgr dialog bapaknya itu,
nk kenakn mamanya plak ek.. ;p

Rashid said...

hehe.. seriau je dengar suara orang lain tu..

umialya said...

suspen je ena ni, akak ingatkan bermimpi td


pandai dorang ni kenakan mamanya..