Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 22 July 2010

Sejak Sy Mula Berpuasa



Ngehehehhehe..
Sila la bace sampai abis dulu yer!
Baru tau kenapa tajuk n3 cenggitu.. ;D


***************************


Mrm.. arini rasa cepat nauuu laporrr nyerr.. adeiiihhh!
Perut pun pandai gak kan! bukan kete jek.. ekekkeke
Tapi masih belum tau nak makan apa
Beberapa hari nie banyak blogger buat n3 pasal GCB
Tapi nak ke sana tu cam tak rajin pulak..hoho
Nak order kanggg mesti dapat lambat sbb dah tengahari kan!
Nampak gayanye kena la ngiyau2 kat en.hubby.. ehehhe


Owh! kawan2 ingat tak entry sy pasal Kopi dulu?
Tak pe la kalau dah lupa (tak kose nye tak ingat2.. heheh)
Leh la klik Sini dan Sini
Sebenarnya kan.. sejak buat n3 tu dan baca komen2 
Yg kawan2 tinggalkan..buat kan sy ngeri pulak nak 
Minum kopi lagi... Makanya sejak dari itu juga la
Sy dah tak minum kopi dahhhh.. hehehhe
Bagus tak? ngeehehehehhe.. 


Tapi ada pulak masalah lain yg datang
Tak tau la pulak sbb tu ker or kebetulan
Mcm pelik pun ada.. yerla.. orang minum kopi 
Sakit kepala.. tapi sy sejak tak minum 
hari2 kepala sy berdenyut2 sebelah kanan & tengah2 kepala
Tapi memg lebih pd sebelah kanan la


Pelik tak? 
Sy juga tak leh tension or marah..
Nanti bertambah2 la berdenyut2 kat situ.. 
Eheheh.. saje je nak ngadu.. 
yerla masa minum kopi dulu sangat jarang
Sakit kepala tu datang.. mesti la sy kompius kan!
Apapun tak la sampai sy terguling2 ker apa
Cuma rasa tak selesa je la..
Selagi boleh buat n3 & g kijer
Maknanya sy masih sihat la kan!.. 
(^_^)




NOTE: Agaknya badan terkejut kot! nak tengah biasakan diri sbb dah tak lagi minum kopi.. tu yg jd camtu gamaknyer.. yer tak? ehehhe




15 Ulasan:

ita cutevirus said...

huhuhuhu...
GCB?? aduhai... teringin gak nak terjah sane...
elok le tu stop minum kopi..

Me said...

u stop minum kopi mendadak kot... cuba kurangkan melalui kepekatan bancuhan...

chugie said...

lapar masa puasa tu, dugaan tu ena.. sahut cabaran tu ye!

pasal kopi, pg tadi saya dh bedal secawan kopi dr KFC, tiba2 tekak nak minum kopi. Bila dapat, aduhai.. syahdunye!

Fieza79 said...

bagus la mcm tu Ena..dh tak di pengaruhi oleh kopi...

tubuh dh pelahan2 terima tu...

Ain said...

tubuh ena terkejut kot, tiba2 tak dapat jumpa kopi....

takpun, mata ena penat, tu yang jadi pening2....

eMMe said...

me dah lama tak minum kopi...org kata, kopi ni antara sebab lambat lekat, dulu...galak tau minum kopi, ma feveret...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ye lah tu Ena..badan ena tgh biasakan diri x minum kopi..lama2 ok lah tu.. ;)

Ieda Al-Habsyi said...

ieda takleh minum kopi, kang badan rasa cam tak sedap je

MrS. F!zA said...

ye la kot.. proses bdan nk biasakan tak de kopi..hehe

tringin nk try gcb..sedap ke ek

mamalieyna said...

camtu pulak ye...mgkn berenti mengejut kot...awal2 ni kurang2kan...nnti2 tinggal la terus..tapi eina still minum...=P

~~*Lady Salwa*~~ said...

akak tak gi check kat doc ke?? mungkin la kot slaah satu sebabnya tu...

mungkin sekali sekala tu boleh kot minum... Jadi ubat... hehe. Sal pun sebulan ada la sekali minum. Jarang sangat la...

Kaseh NazLieza said...

saya pon sdg bpuasa...dh 2mnggu bturut2..ehehehe

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

badan ena tgh biasakan diri x minum kopi kot..lama2 ok lah tu Ena..slow2 ok..

sLEEping BEauty said...

ena ... takpe biasakan diri ...
caiyuk!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe kopi ngan nescafe awe takot nak minum...t pening n mabuk...huhu