Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 30 July 2010

Salam Jumaat




Salam Pg Jumaat..


Dah Tunaikan kewajipan di hari Jumaat? Alhamdulillah.. Tapi tak bermakna hari2 lain  tak wajib pulak kan!.. Yg wajib tu tetap wajib yer tak? ;D Takkan bertukar menjadi Harus or Sunat dengan sengaja.. Semuanya bersebab.. contohnya solat boleh di jamakkan bagi org yg sedang sakit sekiranya tidak mampu melakukan mengikut waktu. Tapi ia tetap wajib di laksanakannya.. Eceh! Berceramah pulak pepagi nie.. hoho


K la.. yg wajib nya kije2 opis mcm kita yg bekerja nie harus la didahulukan dahulu.. So, nak wat kije dulu yeh!..Dah settle sat g sambung bebel.. Ngeeeeee.. Ayat bebel tu tak leh tinggal! hehehe.. Mcm biasa la n3 pemanas pagi yg masih dingin.. (^_^)


Daaaa...  

11 Ulasan:

baincardin said...

Salam.

Jom kita berkongsi maklumat tentang 'Sabar Dalam Al-Quran' ^_^

sHi Ma said...

salam jumaat ena...

selamat bekerja, malas nak taip n3 pun, sehari byk n3 ena.. hehehe...

~~~ kay ~~~ said...

salam pagi Jumaat dan apakhabar...
have a lovely day!
(^_^)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Salam pagi jumaat akak...
Rindu la ma tak jengah blog akak nih... tapi kena slow2 la, sebab banyak yg tertinggal nih... hehe

zue @ annaleeya said...

yupppp.... kije.. kije... kije.... jgn duk bebel jerk... muahhhaaa..!!

☆ lieya latif ☆ said...

slm jumaat ena...mmg jumaat ni buat org gembira...bersemangat nak keje...sebab sok dah cutikan heheheeh

e'eh ena, tekejut lieya tgk irfan mkn biji durian ...bijik cempedak tu biase laaa heheeheheh

mamalieyna said...

salam jumaat! kite kt umah ni..lalala..arif dh tertido, so mamanya layan blog jap smbl basuh baju! ^_^

kerja opis wajib didahulukan,,kan..kan..

Fieza79 said...

wahhh ceramah di pagi jumaat...

n3 ena dlm sehari byk gak smpat ena ehh...ini fieza dh kelam kabut semacam...hehe

Dilla Ady said...

tiga hari da tak jenguk umah ena nih..windu..huhu..

ye la ena, mmg byk tul keje nih..kena settlekan yg penting dulu..baru leh wat yg lelain lak..

Sidratul Muntaha said...

keje dan keje.
aku dah mula penat dah...........

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tarbiah di pagi jemaat..heheheh xpa kak..yang penting..apa yang perlu di utamakan kena la di utamakan..apa yang bleh di kendian kan..maka di kendiankan lah...