Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 9 July 2010

Pagi2 Dah Moody.. Haihhh!!



Hehehe..


Saper la yg moody tu kan!..


Masih lagi dengan kisah anak2ku.. ;D


Si kakak yg pepagi lg dah menangis2 sbb kena usik ngan abah dier masa kejutkan suh bangun p mandi.. tapi tak nak bangun.. sudahnya.. abahnya usik dengan cicak plastik!! melalak la dier.. hoho.. kesian jugak sbb umminye pun geli dan sokmo terkejut bila en. hubby tetibe tayang cicak depan mata.. adeihhh!!


Mai kita layan picture pg tadi.. tapi tak de la snap masa kejadian sbb sy pun tengah bersiap.. yg ado cumerrr :-


"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

kakak, yg sokmo nak conquer gambo sorang2.. si adik pulak yg sokmo suka menyelit tapi tak pandang camera.. mrmmm.. apa2 aje la..



&



Yeayyyy!!
akhirnya dapat jugak amik gambo sorang2.. hehehhe... kemain lagikkk


NOTE: Skrg kat PASTI, Taman Muda nie musim latihan sukan.. so, hari2 kena pakai pakaian sukan.. suka la si kakak nie sbb tak yah pakai baju seragam dan seronok dapat main.. main je kijenyerrr...







9 Ulasan:

Intan Inn said...

alalala..kenapa muka cam tue..tak comellah...dia majuk apa tue mama?

MrS. F!zA said...

aahahaha kakak punya moncong tggi betoi! kih2x

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alolo, awat masham je muka tu.... biasa la, budak2 ni asyik ingat nak main je kan... tak pa, kecik lagi...

mamalieyna said...

waah kakak yg comel..suka interprame sorang2 eh..hehe..cian adik ammar irfan tau..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

notinye abah dier..

eheheh..suke conquer eh..cute je muka kakak..

main je keje? budok2 mek na..mmg la gitu...ngeeeee

Izan Ishak said...

mcm naufal suka menempek kalau nak amik gambar twin.
**musim sukan ye...patutlah berbaju sukan si kakak...

Ena said...

*Intan,
heheh.. muke moncong.. ngeeee..


Mrs. Fiza,

tu la.. leh okat koncong si kakak.. hahaha


*Salwa,
muka majuk sbb tak nak kasi si adik menempel kat dier.. hoho.. hampeh punyer kakak..


*Mamalieyna,
tu la pasainye.. asyik muke dier nak enterprem.. haihhh!!dah dapat terus sengihhhh!!


*Rose,
Memg noti.. sbb ngan umminye sekali kena.. adeihhh!!


*Izan,
a'a musim sukan skrg nie.. heheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alolo sian kakak taw...kita pun geli nan cicak nie..eeeeeeeeeeee meremang bulu roma....

MAMASYAZA said...

walopun muka kakak muram je tp soo cutee..kesian ekkk pepagi dah kena usik cicak plastik ngan abah..hehehe