Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 2 July 2010

Ok la nie pun.. janji boleh makan



Dah masuk ker sumer???( yg kije opis la tu)... heheh.. pergi mana tadi? Soping ker? ekekeke.. Sy pun tak lama sangat, tak baru sangat masuk nie.. keluar juga tadikkk.. Biasa la jalan2 cuci mata jekk.. Yg dicari tak pulak jumpa.. yg lain pulak terberkenan.. ;D 
biasa la tu kan!


Petang nie tak mau dahh celoteh panjang.. Pewut ngah laprrr nie.. Lom isi minyak perut lagikkk.. Tu la.. saper suh p jalan2 buang masa.. pastu lapor.. Tadi sblm kuar dah tengok dah lauk mende nak makan.. tapi tak de pulak lauk yg berkenan. Tu yg kuar terus..


Makan nie jerlah nampaknya.. 



Ada ker kat opis time nie? uhuk!! berangan jer la kamu ena oii!!. K la.. ena dah start menceceh nie.  so, stop kat sini dulu.. 



Happy weekend buat semua ye!

(^____^)





14 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

kena ltk sos baru nmpk seri! ehehe

aibaks said...

betul tuh.. buh sos sikit..pastuh klu de mayonis pun best gak..haha

Mama Hanim said...

letak sos cili thai kfc lg best..hehe..

Nana said...

kak hotdog cheese ek tu hehe saya nye peberet

Intan Inn said...

memang bestlah walaupun simple kan....

nieda said...

have a nice weekend

Yana@Nana said...

tumpang tengok.. sy dah kelaparan.
heheh nak 1 boleh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lapar menu cam tue pun sedap kan kak..heheheh
hapie weekend jugak..bestnya nak balik kampung.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Qis pon mamam tu gak..x nk mkn nasi..
Selera omputih katakan..hehe.. ;)

"Happy WeekEnd" ^_^

mamamiera said...

uihh... sosej tu nmpk menyelerakan sungguh.. cicah mayones.. yummy..

~aSHa~ said...

tadi asha jual sosej untuk puspanita..eheh

umialya said...

cukup ke mkn yg tu je.. akak wajib cari nasi dl.. mklm le org kg

chugie said...

happy weekend to ena jugak!

aiDieNa said...

Wah.. tetiber lapar plaks.. lom bekpes lagi nie.. hihihi