Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 2 July 2010

Lompat Si katak Lompat!!



Hehehhe.. 


Naper tajuk cenggituerk? ekekekke.. saje jer.. mana ada katak kat dalam nie.. ngeeeeeeeeeeee..


Arini exceli sangat sleepy.. sbb?? hahh! jangan ada yg fikir sbb malam tadi malam Jumaat yeh!.. memg la betul malam jumaat tapi jgn fkr bukan2 nooooooo.. tau sangat dahhh mesti notti kowang nie.. Eh! tak la.. kawan2 sy semuanya baik2 kan! Bersih jer kan!! ;D


Malam tadi edisi mengemas umah diteruskan lagi (tapi sy kemas sowang2 jekkk sbb en. hubby balik lambat..uhuk!) sbb? esok kami  nak ke Lumut jer, seterusnya ke Kg halaman en.hubby di Perak.. Owh lupa pulak apa nama kg tu.. huhu.. soweee b!! heheh.. Naper lupa? sbb jarang balik sane.. MIL & FIL pun duk kat KL.. yg ada sedara mara & sepupu sepapat en. hubby aje.. tu yg jarang balik.. last balik pun bulan February aritu.. huhu.. Tu pun merata gak umah sedara mara en. hubby kat sane.. 


Naper tetibe nak p sane erk? ada ker yg nak tahu? ehhehe.. Mrmm.. tak nak tahu pun tak pe.. tak kira nak bg tau jugakk.. Ngeh ngeh ngeh... =P.. Mrmm.. sebenarnya, en. hubby ada persembahan nyanyian nasyid kat Lumut tu.. Anjuran PERKIS dan LHDN.. Group en. hubby dijemput utk buat persembahan pembukaan sempena Pertandingan Nasyid kat sana.. dan en. hubby adalah vokal utama.. (^__^) (nak gak bgtahu tu.. ekekekkee)


Kenapa dijemput? hehehe.. Dulu en. hubby punyer group LHDN pernah jadi Juara, so, utk pertandingan kali nie.. groupnye dah tak boleh join pertandingan tu.. so, di jemput utk acara pembukaan saja.. Makanya, kami sekeluarga termasuk MIl & FIL pergi sekali la.. yerla alang2 dah buat kat Perak, boleh la melencong ke kg sekali kan!..  hihihi



NOTE: Eh! sebenarnya n3 nie nak citer pasal sleepy sbb Irfan! sekali terpanjang pulak.. so, next n3 la yeh!.. tau dah mesti malas nak baca panjang2 kan! mesti baca macam lompat si katak lompat..uhuks!!





10 Ulasan:

ita cutevirus said...

huhuhuhuhhu...
iwan dari dulu emmang ade bakat... so, takde hal la kan... selamat bercuti yer... ehheheheeh..

p/s: ena, tetiba je ita teringat "penyayi nasyid" kat kolej dulu.... ooppsss....

rATu kEBaYA said...

hehehe.. suka dengar lagu lompat sikatak lompat.. siap ada cd lagi..

selamat bercuti ye..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Akak, cepat tanya hubby akak perak kat mana sebab sal pun nak balik perak ni. mana tau terjumpa ke nanti... hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

esok pun kita nak balik kampung kak..bestttttttttttnya balik kampung...kedah wait for me.. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sabar jela
nk cite sbb nape ngantuk dah terjadi satu posting panjang..agagaga

wah..leh geng..
kita dulu pon solo nasyid *nok kabor gok ni*
ahahahha
tapi wakil uitm je

mek na..kg hubby kat lumut ke?

Ena said...

eta,
bakat? ada la sikit2.. heheh

a' a la kan ta.. manis nye kenangan tu.. heheh..



ratu kebaya,

owh.. tu bebtul minat tu.. sampai ada cd.. :)



Salwa,
nanti akak tanye yeh!.. tapi kalo tak silap kat Kuala Kangsar dan Ipoh.. hehe kompius pulak.. ok gak kalau dapat jumpa kan!.. :)

Ena said...

Purplelicious,

heheh.. jom balik jom.. selamat bercuti juga buat eida yeh!.. :)


Rose,

wah, dasyat tu.. mesti suara mu bak bulu perindu kan!.. tingin lak nak dengar.. :)
Bukan kat lumut, situ tempat pertandingan nasyid jekk..

kakpah said...

huarghhh.... kakpah pun ngantuk..

pandai bernasyid ek. senanglah dodoikan anak-anak kan?

chugie said...

bestnye g jenjalan.. sy pun dah lama x ke lumut tu.. dh bertahun gak rsnye.!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..klakar jer N3 Ena ni..
lily baca pon mcm lompat c katak lompat..hiks..:D