Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 27 July 2010

Kesian kat Puyuh! huhuhu




Ops!!

Entry nie bukan nak cerita sedapnya Yong Tau Foo tapi saja nak tunjuk apa sebenarnya yg kawan2 nampak kat dalam tu paling banyak? eheheh.. saje kasi blur kan sikit pciture ni agar nampak tak menarik.. ;D tapi kalau tertarik juga tu.. tak tau la nak kata camner.. =P


Penuh dengan telur puyuh okeyh!.. siapa penggemar nya?


Mrmm.. makanan yg menjadi kegilaan en.hubby setiap kali p pasar malam pada asalnya dan dah pun terjangkit pd anak2 yg sangat suka makan telur puyuh (sahaja) malah terus rebus juga.. sy? suka semuanya..hahaha.. ops! gambo mereka tengah makan tak sempat snap sbb dah abis ngap baru teringat nak amik..Itu pasal la telur tu melebihi dari yg lain.. hoho



10 Ulasan:

kakpah said...

hmm.. telur puyuh buat sambal pun sodap..

Fieza79 said...

telur puyuh...sedaapp tuu...
yong tau fu penoh dgn telor puyuh...hurmm dh tingin sgt ni...nk kena cari balek st g...

~aSHa~ said...

tapi mmg sedap ar telur tu kan...ehehehehe

Ain said...

ain suka sambal telur puyuh....

sedapppnyaaaaa....

Mama Hanim said...

ish ishhhh...sedap tu ena.. nk skit..huhu..

PutRee SeJiNjaNg said...

sedap tu...tetiba mengidam pulak..heeehhheee...

mamalieyna said...

ohho...i like telur puyuh too...^_^ en suami eina pun suka nih! terliur..alamak!

larra said...

kitorang pun ske yong tau foo..suke gak telur puyoh..tapi paling suke tauhu kering tu..ngan kangkong..mesti amek banyak byk2...tmpat paling best kat pasar malam jalan kucing..kl..world

Nana said...

telor2 ni kegemaran damia klw bli yong tau foo amek satu btang je tlor utk damia hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

sedapnye telor puyuh kak