Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 31 July 2010

Ibarat Biskut Kering Yg Dah Masuk Angin





Salam..


Tengah masak ker tu? hihi.. boleh pulak tanya ayat basi cenggitu kan! yerla takkan nak melayan mata lagi waktu mcm nie.. huhuhu..


Arini rasa lemau semacam jekk.. buat keje rumah pun macam terpaksa jekk.. Ibarat biskut kering or keropok goreng yg dah masuk angin! melayang2 je ditiup angin! hoho.. Tapi sy idok ler sampai melayang2 mcm keropok tu.. naye kalau ada kes macam tu.. tak pepasal orang lari sat g.. Ingat alien pulok! Eh! apa sy merepek nie.. alahai!!


Tapi serious la.. memg lemau sungguh! Nak akat belum makan dah makan dah tadi pg.. Ni kalau baring kompem hanyut ntah kemana2 di bawak arus.. adeihh!!


Tapi tangan nie tak pulak lemau.. laju je taip.. hehehe.. camno tu? hoho


K la.. sebelum penyakit merapu lebih serious elok la sy stop dulu.. sat g ntah2 apa2 n3 jadinya.. Silap2 ada yg (x) terus dari singgah sini.. so, dangerous!!


Daaaa..


NOTE: Masih Tak Tahu Nak Masak Apa Lunch Nie.. Any Suggestion?


4 Ulasan:

Kaseh NazLieza said...

ikan bakar pon sodap kak..

Ena said...

kaseh nazliza,
hehe..
masak ayam goreng ala kfc request oleh si kakak bersama sotong masak sambal ajo lah yank! ;D

mamalieyna said...

ohho..eina buat laksa lagi! hadooii..3 minggu berturut2, laksa kedah, pastu johor, pastu kedah balik..=P..perut cap laksa lah! huhu.. en suami takde, so takyah la msk2 tengahari, kul 10.30 laksa dh siap utk di mkn..lalala..^_^

rynas said...

masak kat kodai jerlah Ena