Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 1 July 2010

Dah Cair La.. Camner Nie?



Ok la.. tutup citer pasal bunga tu.. hikss!! 
Mrmmmm.. ini lagi kisah basi tapi masih segar di mata.. hehehhe



Ehehehe.. apa la yg cair tu kan!.. hiksss!!



Tu ha.. bebudak yg tengah syok layan aiskrim kat umah.. Ari Ahad lepas kot.. dah buat n3(blh klik kat sini) tapi tak publish gamba kan time tu. so saje je la nak tepek aksi bebudak 2 beradik tu ngah layan asikrim.. Murah sajaooooo..


Si kakak yg bising katanya aiskrim nye dah cair.. hoho
Si adik plak layan jekk walaupun abis dah meleleh.. nak bantu suapkan tak kasi.. haihh!! Tengok tu.. sampai terpejam2 mata menimati aiskrim.. Biasa la kan, sesekali je dapat merasa.. tak leh selalu.. sanagt tak sesuai ngan kesihatan dua beradik nie.. Tapi Alhamdulillah.. ok.. mungkin sbb terus bagi dorang makan madu pas makan ais krim nie..


Walaupun mulut ngap ngappp ais krim, tapi mata tetap fokus ngan citer....


Dora the explorer


CIter nie tak pe.. tengok la sampai puas!! tapi peliknye tak juga puas2 walaupun diulang berkali2..





21 Ulasan:

ita cutevirus said...

panjang nyer rambut kakak...
rambut izzah tak dan nak panjang cenggitu... sebabnyer die rimas... pastu kang leher abes naik ruam...

Ena said...

ita,

heheh.. si anis tu memg tak kasik potong ta.. tapi bile datang angin dier, dier suh botakkan! wakakkaka.. rambut si kakak tu memg cepat panjang.. nak ptong gak la tapi sikit je la kot..

mrs.ecam said...

ish klu aku la...eksem ank2 dh cair2 cpt2 aku yg ngap ngap ngap...smpi tnggl kon eskem tu jek...kih3....

~aSHa~ said...

dora oh dora..ilmu apa kartun ni pakai kan..sampai mmg tak jemu2 budak2 tgk

Mama Hanim said...

cute btul anak2 ena..

cer dora mmg 'berhantu' kan ena.. hanim pn x jemu2 tgk hari2..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak..skrang nie peberet eida adalah aiskrim..malam2 lepas balik makan dengan en shukri..harus suruh dia singgah kedai beli aiskrim..huhuhuhu...

LIP (^_^) said...

cantik rambut anak daramu ni ena..

Izan Ishak said...

khusyuk sgt tgk dora ye kakak n adik~ kalau anak izan, bila eskrem cair dia melalak terus...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sedapnyer makan aiskrim...balqis pun suka no askrim

☆ lieya latif ☆ said...

mmg camtu la ena...budak2 ni kalo layan katun, ulang laa 80 kali ...tetap tak bosan....heheeheheheh

si kakak same peel cam mia, kalo mkn aiskrim, aiskrim cpt cair die dah gelisah nak pegang....heheeheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nikmatnyer 2 beradik tu mkn aiskrim..smpi terpejam2 jer mata.. ;)

LYaFRINA said...

fuhhhh.. asyik layan aiskrim tuh.. sama mcm asya..kalo ada aiskrim..habis semukaa

LYaFRINA said...

fuhhhh.. asyik layan aiskrim tuh.. sama mcm asya..kalo ada aiskrim..habis semukaa

chugie said...

sedap pulak tengok ais krim tu.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

dah cair tu tak kene lantai ke mek na? besnye dah lama dok makang aiskrim gitu kat tepi pantai batu burok banyok

Dilla Ady said...

pelik kan bebudak kalu tgk kartun...tak penah bosan..padahal da beratus2 kali tgk sampai da hafal da dialognye..tetap gak nk tgk..

Fieza79 said...

btol kan eskrem murah mmg cpt cairr....anak2 fieza lg la suka eskrem..!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Dah lama tak makan eskrim cam ni... susah dah nak cari penjual eskrim camni. Selalu ada kat rumah orang kenduri...

Wah, sangat2 menikmati eskrim dua badik ni. Maklumla, jarang2 dapat makan ye...

~Siti Hajar~ said...

sedapnyer 2 badik tu layan ice cream...nak sikit?

anak2 sy pon camtu la k.ena, comot2 hbs tp xpe biar dorang rasa kenikmatan ice cream tu puas2...hahaha

*lps mkn kasi mandi terus...hehehe

mamamiera said...

lame x nmpk ank dare n bujang ena nih..
pjgnye rmbut dia.. cantik..
sronok tgk dorang mamam eskrem..
adiknye plok mkn eskrem mcm pegang micropon.. cam nk menyanyi lok..

rynas said...

budak2 kalau dpt ais krim nikmat sgt. tapi anak2 saya dapat ais krim kalau org lain belikan..maknya nak beli hehhehe jgn ler harap. sebab takut batuk, nanti selsema, asma lah..tu yg jaga tuh.