Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 26 July 2010

Cepat Tangkap!!!



Ingatkan harini dapat la tepek gambo2 masa weekend! sekali tu kabel usb tertinggal kat umah lah pulak.. makanya.. sy pun membuat edisi siasat menggodek2 pc kat opis nie.. mana tau ada lagi picture yg belum tepek kat sini.. hihihi


Akhirnya ternampak la gambar kat bawah nie.. Apa la dak irfan buat nie... haihhh!!

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Tidur sambil berjalan! alamakkkkk!!  Mengigau lah pulak!.. Cepat tangkap!!


AMARAN!:
Pastikan anak2 tidak merayap waktu tidur yeh!.. bahaya woooooooooooo!! 
;D


NOTE: Heheh.. Jangan marah ye! 
Irfan tak tidur la tapi kawan2 tengok pun dah tahu mesti candid!! tapi picture blur la pulak!!





6 Ulasan:

MrS. F!zA said...

dia terpejam je tu.. huhuhuhu dh kena aksi candid..hehe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

owhhh abang irfan...adik irfan datang ni...

Nur Hawa Mohd Zin said...

seyes ke kak? huhuhu//bahayo ni

Fieza79 said...

owhhh terpejam time snap ehh...jgn la berjalan lak time tido nnt ntah ke mana2 pegi nya..hehee

umialya said...

irfan, irfan.. sib baik le candid jee..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha..umie nie jahat kan irfan..dia cakap irfan ngigau..tapi comey la irfan berjalan sambil pejam mata tue..ehheheh :P