Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 15 July 2010

Buat Yg Sedang Berpuasa Seeloknya Jangan Klik!!


Aiseyyy!!

tajuk tak hengattt punyerrr.. hahahha.. jangan mare yeyyyy!! ;D


Adeihh!! dah tengahari rupanya.. patut la kruk krek kruk krekkkk perut ni bunyi.. Opss!! sorry yer buat kawan2 yg sedang puasa.. Sekiranya dah terklik tu.. elok la jangan diteruskan pembacaan.. risau pulak nanti tertelan ayaq liorrr.. huhu.. tak pepasal sy di persalahkan nanti.. huk huk huk.. 



Owh Tom yum.. buat diri sendiri kelaparan waktu nie (nasib baik tak posa) huhuh.. 




NOTE: Ececehhh!! macam la sedap sangat sampai org lain nak telan air liurrr.. hoho.. Perahsan!!tapi.. FIL kata sedap tau!! Siap tanya sy beli kat kedai mana? kuang kuang kuang.. So, en. hubby tolong la jawabkan sbb tgk sy yg dah tersipu2 malu (Ngada2).. auw!! "Ena masak lah abah"
;D






10 Ulasan:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sedapnyer..kita dh la lapok ni...tak makan lagik...nak tapaw malas la pulak

Ain said...

huhuhu.....

tak baek tayang gambo jer tau....

bila nak ajak makan sama nie...

mamalieyna said...

kite pose..dh terclik...dh tertelan air liur! huhu..ena yg bersalah! =P

ita cutevirus said...

hohohoho...
ita dapat membayangkan pipi ena yg blush itu...

Fieza79 said...

tgh kelaparan gak ni..lom mkn...

Adlina Husaini said...

erm tu tandanya memang sedap..bak le resepi hihi

farhana_aziz said...

nasib tak pose.hehe.

☆ lieya latif ☆ said...

hamboi2...pak mertua dah tanye tu....puji lagi lak tu....kembang ar tu yeak hik hik hik mau tak kembang kan ena, pak mertua dah puji heheheeheheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah FIL puji tue..bukan senang nak dapat pujian FIL...leh la akak masak tuk kita lak nanti.. :P

Izan Ishak said...

mak aiii ena...siap kena puji ngan FIL lagi...seb baik izan dah abis posa...tapi totap terliur~~