Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 8 July 2010

Buat La Macam Umah Sendiri Yoooo!!



Salam.. 


Pagi ni sy nan ado di opis.. Belah petang baru adooo..(tak tanya ponggg.. nyibuk jekk nak g tau.. heheh). So, kawan2.. macam biasa la  yeh! buat la mcm umah sendiri yo!!.. hehehe


 Ada sesape leh teka tempat ni? ehehehhe.. mesti dah tahu kan!. yerla betul la tu.. picture nie intro utk n3 selepas nie.. ngeh ngeh ngeh (^___^)



15 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

pi dating eh?? huhu

☆ lieya latif ☆ said...

amboi2...ena cuti ke...selamat berholiday yeak...take care.....

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

salam singgah...rajin2 keje tau nanti leh naik gaji + naik pangkat sekali

rATu kEBaYA said...

pagi takder takper.. saya BW dulu kat blog ni.. nanti petang jgn lupa BW kat tempat saya pulak.. hehehe... ayat bermakna..

Bai said...

wau best2!!! next~

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amoih xda kat opis...g ngular nyek...hehheheheh. :P

Fieza79 said...

g mana tu ena...? cpt masok opis nnt kena potong gaji..hehee

LYaFRINA said...

ermm kat mana tu?? comelnya tmpat...

mamalieyna said...

issh segan lak tuan umah takde ni..hehe..

Izan Ishak said...

oohhh...enan xde kat sini ye...xpe2 kami tetap datang bertandang~

Ain said...

wahhhh.... baru intro nie....

cepattt sambung.....hehehe....

Ena said...

kawan2..

sy bukan ngulorrrrr or bercuti.. tapi sy skrg sedang berkursus di sumber manusia.. hehehehhe..
tapi leh la jengah2 sat.. lalala..

sLEEping BEauty said...

amboi2 ...bercuti ye ....
enjoy ur holiday !!!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Owh, tak dak kat opi yeh... Owh pi kursus yeh... hehe

Selamat berkursus la ye... Petang ni bersiaran balik...

Mama Hanim said...

Selamat berkursus ena.. jgn tido plak..kui3..