Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 5 July 2010

BUAT LA MACAM UMAH SENDIRI YEH!



Salam.. 


"Pengumuman, pengumuman siapa yang punya anak bilang aku.. aku yang sedang malu sama teman2 ku kerna cuma diriku yang tak laku2".. (eh! betul ker lirik lagu nie yeh!) ehehehhe.. ye ye jekkk nyanyi tulis tapi tak tau pun betul ke tak!! ngeh ngeh ngeh..yg pasti diriku ini sudah lama berpunya.. Muahahaha.. Saja je merapu sat. Kasi kawan2 semua goyang paler sikit pepagi nie.. ;D


Mrmm.. xceli bukan itu yg sy nak bgtahu pong.. sy sebenarnya nak bagitahu arini sy bercuti lagi.. Mungkin masa nie sy masih berada di rumah sedara mara kat Perak. Tak pe sehari je lebih cuti.. tapi kompem bila dah balik rumah nanti mesti tak dapat nak rehat jugak kan! sbb nak kena settlekan kain baju yg digunapakai masa berjalan2 kan!.. Ye! semua org yg bercuti2 pun begitu.. hehehe (saje je nak tulis.. heheh)


NOTE: Terima Kasih Sudi Jengah Umah Sy nie Yeh! Buat La Macam Umah Sendiri.. (^_____^). Masih ada N3 Auto Publish Selepas nie tau.. ;D



11 Ulasan:

umialya said...

akakpn cuti gak tp dok kt umah je.. biar le akak jaga umah ena ni, boleh ke?? TERAJIN LE PULAK!! hehe

kakpah said...

wa.. bercuti. kakpah pun cuti gak ni.. hehe.

hajarus said...

salam kak... akak bercuti ke perak kat mane tu?

betul la kak pas balik cuti memang xde la rehatnyer sebab kain baju banyak perlu dicuci... same la kita kak ;d

~Siti Hajar~ said...

ooo masih bcuti...bestnyer jln2 Perak ye..

*1 lg slmt berdobi..haha

Fieza79 said...

sonokya bercuti...
kita gak kena kije..hukkk

LYaFRINA said...

ADA KAT PERAK NI. SLMATA BERJALAN-JALAN ....
BALIK KAN.. BSENGKANG MATA LAYAN KAIN BAJU.. HEHEHEH

☆ lieya latif ☆ said...

AMBOI2 SONOKnye ko ena...cuti2 lagi ari niea yeak...selamat berholiday...sok jgn lupe masuk kije plak yeak hik hik hik

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah masih bercuti patut la..hapie no..huhuhuhu orang dah keja dah hari nie....tapi no mood lak..hehehhe mood lum balik dari cuti nie gamaknya.. :P

mamalieyna said...

oooh tuan rumah takde ghupenye..takpe la, kita pi dapur sat, nak buat air..lalala..=P

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

selamat bercuti...bestnyer cuti2 ari isnin...

Stilla said...

happy holiday sis..=)