Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 20 July 2010

Baru Jer Masuk Opis Nie... huhuhu



Salam..

Huhu.. 
Baru Je masuk opis nie
Dari Angkasapuri.. ada taklimat pasal
PSJP.. apa  tu? eheheheh
Pelan Strategik Jangka Panjang 
Alaa.. yg pasal 5S tu
Yg Kijer gomen tau la kan!


Cuaca kat luar tadi boleh tahan panasnya
Buatkan mata makin layu..huhu
Apa benda la yg dok bebel nie.. 
So, memandangkan baru masuk
Nak wat kije dulu la yeh!
Nanti free sikit sy p jalan2 pulak
Tadi rasa sangat laporrr
Tapi dah ada depan menu2 
Tak tau pulak nak beli apa..adeihhh!!


K la.. nanti kita jumpa lagi yeh!
Walaupun n3 ni ntahhhh apa2
hukhukhuk..


Daaaa...

11 Ulasan:

Mama Hanim said...

wah bestnya ena bru msk ofis..huhu..

ita cutevirus said...

hohohoho.... 5s ye... menciknyer....

Izan Ishak said...

ena...rindu ngan celoteh ena hari ni. xpe2...dahulukan dulu keje kan~~

LyNn HaMzAh said...

wah...baru masuk office...bestnyer...ena gie buat kerja dulu...nanti ada masa jalan2 la yer...

☆ lieya latif ☆ said...

ena pun tgh busy ber5s la yeak heheheheh...selamat ber5s la yeak....hihihihi

mamalieyna said...

oo org gomen..ada PSJP...kalau private compny ada PSIP..Project Specific Implementation Plan..hehe..^_^

tu yg pelik tu, ena lmbt posting n3..musykil2x..hehe..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

oooOOOOoo..ingatkan mek na cuti
hehehe

zue @ annaleeya said...

kan best klu bulih balik terus... tido pon sodap... muaahhhhaaa...

Nur Hawa Mohd Zin said...

kak ena : 5S kat sini pun ada wat jugak...huhuh...u awe dulu pun...huhu....kira best lah ek masuk keje lmbt...at least tak da lah nak ngadap ofis pepagi cam biasa

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la kita akak. sal pun sibuk sket hari ni, ada perhimpunan... hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Owh..patutlah Ena sunyi pg td..
ingatkan cuti.. :)