Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 25 July 2010

Apa2 Aje Lah!!


Salam Ahad.. 


(^______^)


Wahhhhhh.. lebor nyer senyum tu! Ada apa2 ker?heheh... Mrmm.. tak de apa2 pun.. saje ceria2 kan diri di hari minggu cenggini. 


Semalam sy tak sempat langsung nak buat entry. Sibuk dari pg sampai malam (kenapa? blh klik kat SINI).. Eceh! Macam org lain tak sibuk yer tak? ngeeeeeehehehe..


Ingatkan pg nie nak sambung buat kuak lentang ker kupu2 ker or yg sewaktu dengannya la kan! disebabkan tidur pun dah dekat 2.30am (alaaaa.. ramai lg yg tidur lewat dari tu tak kecoh ponggggg) tapi memandangkan semalam dah meninggalkan kije2 umah yg rutin di hari minggu .. makanya terpaksa lah di lupakan dulu niat tu.. huhu Tapi sebelum tu.. kena la jengah apa yg patut kat umah nie.. ;D


Ok la.. nanti sambung menceceh lagi yeh! sbb sebelum budak2 tu bangun harus la di settlekan apa yg patut.. 
Daaaaaaaaa..


NotaKaki: Tak Tau Nak buat Tajuk entry tu apa.. tu yg jadi tajuk mcm tu.. ;D







8 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat pagi dan selamat berhujung minggu kak

LiLy @ MumMyQiStInA said...

klu dh jd isteri & ibu nih..mmg susah dh nk buat kuak lentang time2 cam ni..mesti byk keja umah yg menunggukan..hehe..

Selamat menyettlekan keja rmh.. :)

~aSHa~ said...

walau tido lewat...bagus la ena..bangun jugak pagi..ehehe bagus2...inilah isteri mithali..

rynas said...

gitulah kan Ena apabila bergelar isteri dan ibu ni. macam2 benda kena buat..nak uruskan diri sendiri pun tak sempat hhehehhe

miemiey said...

SAMA LAA KITA...HARI MGGU PON TETAP KEJE..HUHUHU...

KL DIIKUTKAN KEJE UMAH SAMPAI ESOK MMG TAK ABIS KAN..NAK NASIB IBU2 ...HUHUHU...
APA2 AJE LAA...SELAMAT BERHARI MGGU YEE....PAS SIAP KEJE UMAH BOLEH LAA SMBUNG KUAT KUPU2 LENTANG KEMBALI..HEHEHE

Fieza79 said...

sama la fieza pon..kering idea...

mamalieyna said...

ohho..eina jrg2 tido selewat tu..nantuk weeh..hehe..

tajuk "bebelan ena di hari ahad"! =P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hari minggu pun xleh nak bangun lewat..huhuh mata nie xnak lak tido...hari keja bukan main susah nak buka mata..uwaaaaaaaaaaaaa tension..