Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 25 June 2010

Yong Tau Foo



Salam..



Dah petang lagi..




Jom makan yong tau foo... sedapppp wooooo... heheheh.. 


Note: Sori, simple update je nie.. sbb nompang pc owang lagikkkk.. huk huk.. Ada pc ganti tapi dok kat tempat lain dan tak de line tenet juga..



Selamat Berhujung Minggu!!

(^_^)





12 Ulasan:

aiDieNa said...

Selamat Berhujung Minggu Ena.. tengok² umah sebelah yer.. tuan umah nak berjalan ke Utara.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie weekend akak..huh xleh nak menikmati yong tau foo tue..sebab kita posa...huhuhuhuh

Izan Ishak said...

hepi weekend ena...!
dah lama tak makqn yong tau foo. org lain tak makan...izan sorang je suka...camna tu?

chugie said...

sedapnye yong tau fu tu..

selamat berhujung minggu juga..!

Mawar_berduri said...

Petang ni mau pegi pasar malam..... menu hari ni ----> Yong Tau Fu . (Eh, same la plak ) hihihihi

Fieza79 said...

yong tau fu lakk...ni yg tak tahan ni faveret...

alahai bl la nk siap pc tu...

Dilla Ady said...

da lame la tak mkn nih....sedapnyeeee....

eT said...

tumpang pc pon leh update heh..mabeles la ..hehe

Adlina Husaini said...

kat sini tak jumpa la yong tau foo sedap

LiLy @ MumMyQiStInA said...

nampak sedaplah yoong tau foo tu..
Nk sikit.. ;)

Hepi Wikend..!! ^_^

Mama Hanim said...

sedap tuuuu...

kakpah said...

selamat berhujung minggu