Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 3 June 2010

Tak Jadi La Macam Tu


Thanks buat kawan2 yg sudi idea pasal ENTRY tadi.. (^_^)


Fikir punya fikir rasanya.. ok juga la dikekalkan saja dan buat dekkkkkkk saja kan!.. biarla dorg nak skodeng pastu ngumpat sana sini.. Sy gak untung sbb sy dapat pahala.. Yer tak? eheheh..


Sayang juga kalau nak ditukar sbb rasa macam dah serasi dengan nama "Teratak Milikku" ni.. :) dan betul kata kawan2 banyak pulak kijenya nanti. huhu.. So, tak jadi la..


Thanks again!! Sayang Korang semua.. (^_^)


12 Ulasan:

~Siti Hajar~ said...

sayang k.ena jgkkkk!!! muahhhh!!! (cium tangan la)...hehe

Fara said...

xyah tukar kak ena....buat derk jer. jgn layan. eh lelebih lak farah ni. hahahaha

Lelord said...

muahahahha btul tu ena...wat tatau jek

SiTi said...

betul tu kak...lagi pun rmai dah kenal dengan teratak milikku ni..

mamalieyna said...

sayang ena juge ^_^!

ita cutevirus said...

huhuhu.... elok la tu tak tukar... eheheheh... lain la kalo nak tukar domain... jadik dot com ke... ehehehheh..

sayang ena juge... bile le agaknyer kite nak jumpe ek???

~~*Lady Salwa*~~ said...

akak, sal baru je nak bagi cadangan jangan tukar. tadi tak sempat nak komen kat entri sebelum ni...

Tak pa akak, biarkan aje diaorg tu. dok layan depa kita jugak yg sakit jiwa...

Apa2 pun, nama blog ni dah comei dah, cam tuan dia jugak... ^_^

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

saya setuju...sayang la kalo tukaq kan...lantak pi la orang tu

MAMASYAZA said...

betul tu usah dilayan sesuatu yg tak mendatangkan faedah...buat derkkk aje, biar depa dpt dosa free.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sayang akak jugak... *HUGS*

Adlina Husaini said...

ala mebe depa-depa tu jeles..

takde apa salah pun nama blog akak neh..ish la itu pun jadi isu

tapi tu la..dalam dunia blogger ni leh jumpa mcm2 style org kan ena

Jemari Seni said...

Apa pasat? Apa kes ni?
Apa-apa pon biaq pi je la ngan lalat gitu...