Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 14 June 2010

Rindunya Saat Nie!!



Salam..


Banyak pulak kije arini.. tapi memandang kan bos tak de (MC) sy nak ngulor wat n3 ikut suke hati.. Elehhhhhhhhh.. macam la arini dah banyak sangat n3 arini.. org len punyer n3 dah berduyun, awaknye n3 baru nak masuk dua.. kecoh jer lebih!! hahhaha..


Walaupun bos nan ado, tapi kije2 tetap berjalan seperti biasa.. Yer tak kawan2??? Yer sy tahu, semuanya mengutamakan tugas dulu.. dah settle baru jengah2 blog kan!


Tapi tak mende pon nak citer.. saje jer jeles tengok kawan2 ber update bersusun2 dah.. rasanya sejak minggu lepas, enanya umah nie tak meriah dah.. ececehhh!! perasan!.. sila lepuk dahi sendiri ye ena.. huhuhu..






Si kakak yg yg sedang disikatkan rambutnya nie sampai skrg tak mau rambutnya dipotong pendek.. sbb kakak kate nanti tak cantik macam Stacy!! Si kakak nii memg suka ngan stacy.. Cantik kah!! ehehehehe.. whatever la kakak..  bukan apa dia nak tiru ghaye stacy goyang paler dengan rambut panjang tu.. kalo dah pendek tak jadi lah gaye cenggitu kan!..






Eh! si adik pun ada? ehehehhe.. jeles tau si adik ni, sampai la nie dier pantang tengok si kakak dok melekat ngan ummi.. mesti dia datang siap lepuk2 muka si kakak or tarik rambut kakak sbb jeles. Gambar nie tahun lepas punyer.. lupe pulak umor berapa dak irfan time nie.. tapi dah pandai la meniti2 cubaan utk berjalan..  cecepat dier datang.. haihhhh!! kecik2 dah pandai jeles weiyh!.  Windunyer kamu masa nie adik!!



NOTE: Sama tak muka dorg time nie?




17 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

irfan leh jalan umor brapa mek na?

ermm..muka depa eh? ermm..dok same..ngeeee

mamalieyna said...

mmg rindu kan..saat2 deme kecik2..comel2 tul dua beradik ni..muka ada iras..yo la katenye dua beradik..hikhik.. =P

mrs.ecam said...

eh ckp kat si kakak stacy skang dh rmbt pendek lah...lg comel tau...hikhik

~aSHa~ said...

ala cute la kakak ni nak mcm stacy...baby maisarah pun gitu..suka sgt nyanyi lagu stacy..rambut je tak mcm stacy lagi..mcm dora...

nanti kakak leh la joget2 dgn maisarah nyanyi lagu stacy ye...

'adam........stacy......bergabung.........'

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

kaka leh join aunty pon minat stacy!! huhu

tomeinya diq irfan dolu2..

LYaFRINA said...

ena..jgn la potong rmbut kakak.. comei dia rmbut pnjang ni.. sweet sgt2...

yunz_02 said...

hehe.. stacy ker?? sabo jek la.. comelnye budak bedua ni. putih gebu ikut ena. bila anak dh 2 mcm keletah blh tgk.. si kakak, si abg, si adik.. :D

mumyShaneQeisha said...

si kakak ngan si adik sama2 comel..putih lagi tu.Ada persamaan muka mrk dua kat pic tu..

Echa said...

comelnya irfan.. putihhhhhh... geram sangat...

Ena said...

rose,

irfan leh jalan masa umor dier 11 bulan lebih cepat dari si kakak.. si kakak umor setahun.. hehehe

Ena said...

Mamalieyna.

hehhe.. saje je kasi soklan yg dah terang2 jawapang dier.. heheheh..

Ena said...

Mrs.Ecam,

heheh.. dah cakap tapi kakak kata tak cantik stacy rambut pendek.. hoho..


Asha,
a'a tu la kalo kuar lagu adam & stacy tu memg si kakak akan joget & jerit2.. adam stacy.. leh la geng ngan maisarah pasnie.. heheh

Ena said...

Fiza,

alolo.. mama darwisy pun same yeh.. hehehe.. ok la tuh!



Lya,

rasa nak potong ble dier wat perangai tak mau ikat rambut.. sangat kusut rupenyer tu.. tapi kan lya.. ena pun sayang nak potong sebanrnya.. hehehe

Ena said...

Yun,

idok ler putih maner pongg yun.. dalam gambo jekk kot.. suci murni gitu.. ahaks!



Mummyshane,

heheh.. mesti la ada kan walaupun sikit.. :)

Ena said...

Echa,

irfan memg lagi putih dari si kakak tapi tak la putih mana pon sebnarna.. biasa jer tu.. ;)

Dilla Ady said...

comelnye anak2 ena ye..geram tgk diorang..

rase nk peluk2 n ciyom2..hihihi..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah kakak peminat stacy nyek...stacy cute ok la nan kakak..heheh irfan pun sangat comey...geram tengok...
ada iras jugak la irfan nan kakak...