Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 11 June 2010

Rindunya Nak Membebel!! Hehehe


Salam..

Selamat Pagi Semua (^_^)

Rindunya nak membebel!! hehehe..


Semalam  banyak sangat mende yg nak di settle kan!.. 

dah sampai rumah pulak mcm teramat letih 

Utk jengah 'Umah" sendiri..

PC pun tak on malam tadi.. 

Kami pun tido agak awal.. eh! yer ker? 

cam dah pukul 11.00 jerk!!

Tu la kan!.. tup tap tup tap.. kejap jer masa tu jalan


Minggu nie sampai opis awal

Sbb cuti sekolah kan!

Senang hati jer rasanya..


Semua org pun mcm tu kan!.. =P



Mrmmm.. Pg nie terasa cepat pulak perut nie lapar

Nak p sarap dulu la.. 

Mrmmm.. nak makan apa yeh! hoho..





8 Ulasan:

Echa said...

jom sarapan kuey tiaw goreng jom.. hehehehhe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sarapan Nasi lemak.. ;)

~Siti Hajar~ said...

p isi perut dulu pastu sambung berblogging..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Salam...

Sal makan roti je... hehe

Tu la, rindu nak baca bebelan kak Ena... ^_^

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bagus akak dah kembali ceria... :)....huhuh tue la yang peliknya kak..orang kata..cuti sekolah jalan lenggang...eida nie...cuti sekolah dari hari isnin hari tue...jalan jammed jerk..adoi tension btoi...

~aSHa~ said...

ena dah kembali mood ceria nampaknye

Jantan Keparat said...

wah...
ngh lapar nieyh

mamalieyna said...

sementara cuti sekolah ni, dpt la merasa senang lenang sket eh, kurang kete..^_^