Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 26 June 2010

Pregnant!!



Salam..

Sy baru on kan pc nie.. dan baru saja baca komen2 yg kawan2 tinggalkan.. Ada 1 komen yg mencuit hati. Dari siapa ye?



Blogger umialya said...
kui kui kui. org bru pregnant hanya melayan mabuk kt rumah. hehehe.. :D

eh, betul ke ena?? ke akak slh faham.. jika ye.. TAHNIAH




Jawapan: 

hehehe..

Umialya, bukan sy la kak, yg pregnant tu adalah.. Yun_02. Member masa belajar dulu. heheh.. Yun cakap camtu sbb dier pun tak dapat pergi ke reunion harini sbb tengah mabuk pregnant kan anak ke 2. Tahniah sekali lagi ye Yun.. :)


Mesti umialya tak abis baca n3 ena Mlm Tadi tu kan!.. hehehe..



************************************


Nampak gayanya sy pun tak dapat hadir reunion hari ni.. huhuhu.. atas sbb2 yg tak dapat dielakkan.. Nak wat camner kan! dah tak de rezeki.. InsyaAllah lain kali kan! (ayat pujuk diri sendiri)..

(^____^)



8 Ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahaha baru nak ucap tahniah...:P..rupanya salah paham lak..hehehehe...bestkan dapat pegi reunion..huhuhhuhu dapat jumpa ramai kengkawan lama...

umialya said...

hahaha, akak tertipah tertipu... maaf!!

Ena said...

Purplelicious,

hehehhe... jangan terpedaya ok.. ;)

Ena said...

Umialya,

hehehe..
kak, ok juga terus komen akan di up jadi n3 ena pg nie.. hihihi

LYaFRINA said...

HEHEHHE..
OLOO..APE SALOHNYA KALO DH PREGGY PON.. HIHIHIIII...

TAHNIAH LA.. UTK COMING SOON PREGNANCY... BILA R??? HEHEHHEEHHE

Izan Ishak said...

ah ha...laju je izan pi klik blog nampak tajuk pregnant!
~rupa2nya kawan ena ye...apa2 pun tahniah untuk yun 02...

Diarihatiku1976 said...

hahahahaha baru nak ucap tahniah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

oWH..BACA TAJUK TU..INGATKAN E-NA PREGNANT..BARU JER NK UCAPKAN TAHNIAH.. ;)