Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 27 June 2010

Pelik Ker Ek? Mrmmm...



Salam..


Hehehe.. Tak sedar la.. rupanya dah tengahari skrg nie.. ingatkan baru jam 9.00 tadi.. muahahhaha... Naper yerk? hah! apa tak nyerrr.. bangun tido pun dah pukul 9.00 =D pengakuan jujur gitu.. ngeh ngeh ngeh


Exceli en. hubby dah lama bangun dan dah siap p jogging pun.. sy jer yg dok melingkor kat atas tilam.. ngeeeeeeeeeeeeeeee... hampeh kan!.. Sbb nyer sy yg tido lewat sbb nak siapkan kije2 umah sampai tetengah malam. Pastu si irfan pulak buat hal malam tadi asyik bangun jekk.. Dah tu asyik la terkejar kejap bilik anak kejap nak sambung tido.. sudahnya terus tertido ngan budak2.. huhu.. (biasa la tu.. dah nama nya pun mak mcm tu la kan!)



Pas makan bekpes.. rasanya time tu dah pukul 10.30 sbb en. hubby bawa anak2 p playground sblm dier kuar p wat kijer dier.. yerla kasi budak2 lepas geram sbb semalam keluar tak sempat nak singgah ke taman.. Hanya dok lam kereta aje sampai la dah sampai umah semula.. huhu.. memg sadis tol dorng..


Percaya tak skrg 2 beradik tu dah terlena sambil kedua2 tv terpasang? Tapi kan!! Pelik Bin Ajaib la! tak pernah2 si kakak tu tido seawal nie.. si adik tu biasa la.. memg dier akan tido siang sekurang2nya 2 kali. Yg pelik tu si kakak la.. apa la yg penat sangat.. P main tadi pun tak la lama sangat. Penat gaduh kot ngan si adik. hehehe


Makanya, dapat la sy siapkan n3 nie.. =D


5 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Maybe penat main kat playground td kut..Main kejar2 ngan c adik.. ;)

Ena said...

Lily,

agaknye lah kot.. hehe :)

LIP (^_^) said...

bila anak buat hal kita pun memang jadik tak cukup tdo..bila hal ni jadik hari kerja yang tak sanggup...hihi

Ena said...

LiP,

tu la.. nasib baik time cuti.. tapi budak2 nie tak tentu masanya.. kalo kena time keje tu.. nasib badan la kan!. p kije pun mata semacam jekk.. huhu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Nikmatnya dapat bangun lambat... sal kadang2 tu buat camtu gak. pas subuh Zzzz balik... hehe

Tapi tak pernah lama pun sebab si faris tu sure kacau je suruh bangun... adeh...