Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 13 June 2010

Pagi Ahad Yang Cerah


Salam.. 


Selamat Pagi.. heheheh
Pagi la sangat tu.. muahahaha
Mrmm.. baru pas sarapan pagi.. lambat gilos bekpes.. hoho
Gara2 tak leh tidur malam tadi.. 
Nasib baik cuti kan!.. kalo tak maunyer mata cam garfield arini


Cuaca nampaknya sangat cerah buat masa nie..
Harap sampai ke petang la mcm nie
Sbb semalam kain baju dah tertertangguh
Tak cukup kering sbb cuaca yg mendung dan hujan
So, dibiarkan aje dijemuran tak berangkat pun semalam
Tapi selalu gak tak berangkat kain tu walaupun dah kering..
Muahahahampeh!!


Ni pun tengah tunggu pusingan terakhir en. mesin buat kijenye
Pastu blh la p jemur.. heheh..


K.. la .. Daaaa. 



12 Ulasan:

Mama Hanim said...

selamat menjemur ye ena..hehe..
happy weekend..

LYaFRINA said...

WAAA... ENA, SDG BZ MENERUSKN RUTIN SBG SURI RMH HARI NI.. LYA HARI NI DH START M'BZ KN DIRI KAT OFIS NI. MEMERAH OTAK Y DAH X TPERAH NI... ENA XPE..MESIN TLG PERAHKAN KAIN.. HEHEHHEHEE..
SLMAT BSANTAIII

Fara said...

farah bgun pepagi mesin kain dulu. pastu kuar gi cari makan....balik jer mesin dh siap bleh sidai. yeay...

Ena said...

Mama Hanim..

heheh.. dah siap dah jemur.. :)

Ena said...

Lyafarina,

camtu la nampak gayenye..
huhu

Ena said...

Fara,

selalu pun cenggitu gak.. bangun jer pagi terus basuh kain.. tapi tadi pg memg saje lewatkan sikit sbb yg dekat jemuran tu lom kering sepenuhnya.. tapi sekarang dah settle dah.. tunggu yg tu semua pulak kering.. pastu sesi melipat kain biasanya akan dibuat sebelah malam.. hahaha.. tak tahu la naper.. mesti tak tunggu belah malam sbb ena tak suka lipat kain sikit2.. biar semua sekali baru syok.. pastu tak de la berulang2 dok melipat.. seklai jalan jer.. heheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kat sini pg td cerah..skrg ni plak dh mendung..nk ujan..

Selamat meneruskan rutin ujung minggu.. :)

Ena said...

Lily,

owyh.. dah mendung yeh!.. harap kat sini tak mendung la walaupun tadi ada juga tanda2 mendung tu.. tapi skrg panas terik.. sukanya sbb sat g boleh la angkat kain.. heheh

~aSHa~ said...

kalo ujan jom mendobi di kedai sha..ehehehehe

~aSHa~ said...

kalo ujan jom mendobi di kedai sha..ehehehehe

Ena said...

asha,
hehehhehe.. ok gak tu.. ;)

MAMASYAZA said...

akak pun sama, sejak balik dari sepang ni, asik mendobi n lipat kain, periuk belanga dok bergantung lagi, maleh nak masak..penat...hehehe...alasan owang malas le tu