Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 30 June 2010

P Amik Injection Pulok!!



Salam..


Baru nak bersiaran.. huhu.. banyak pulak mende nak kena buat ari nie..bizi la kenkononnya nie.. hehehe.. 


Sebenarnya tadi pagi bawa si irfan amik injection yg ke 18 bulan... dah dekat nak 24 bulan baru leh p amik sbb dah 4 kali pergi tapi ada je bende yg buat tak jadi nak inject.. biasa la.. bila sampai check2 doc kata.. demam.. tak leh inject.. pastu, p lagi selesema pulak.. p lagi batuk pulak.. p lagi cam ada banyak kahak la.. mcm2 hal la.. adeihhhh!! kali nie baru dapat.. huhu.. tapi tak pe la.. janji belum terlewat kan!.. ;D


Sebelum tu layan picture si kakak dulu nak p PASTI pagi tadi


Ni gambo selepas dah inject.. terus dok diam.. kemain lagi nanges kena cucuk sambil cakap sakit.. sakitt!! huhuhu.. Tapi kejap je la nangis tu.. (^_^).. sementara nak amik ubat (ubat demam standby kot demam la kononnya.. pd hal stok kat umah dah ada 3 botol..tapi tak pe la.. blh letak kat umah pengsuh je nanti)







17 Ulasan:

~Siti Hajar~ said...

hero la irfan ni, nangis kejap je..bagus btl yer..

Danies sy blm cucuk yg 1 thn tu lg, skrg dah nk masuk 2 thn dah..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cumelnya kakak bertudung...cam umi dia la...lalala...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cumelnya kakak bertudung...cam umi dia la...lalala...

Izan Ishak said...

alahai...si kakak sgt comel ok dgn tudung dia~ nasib baik irfan nangis kejap je, dah besar ye dia! makin hensem~

Nana said...

syaa tadi pon bawa damia g chekup damia dah abes injet dah...ada satu jek problem..berat kurang dah ketegori kurang zat plak dah..adeh mcm mana nk buat ni

☆ lieya latif ☆ said...

lieya risau kalo timenak kene injection tu, takut budak demam..tapi tu ar, tak amik injection tu tak boleh plak kan....

comel si kakak.....bulat jek muka hah

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

muka irfan sebijik omak!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alolo cutenya kakak pakai tudung nak g PASTI...
sian irfan kena inject nyek...

Ieda Al-Habsyi said...

maniss kakak bertudung :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cian kene cucuk
lagi 2 minggu rafiq plak kene
tapi..ibu dia plak berdebar..ahhaha

comel tol 2 bradik ni
gewam tengok

ita cutevirus said...

huhuhuhuhu... nanges tetap nanges... macho tak hilang okey.. eheheheheh... biaser la... kalo gi klinik gomen memang cenggitu kan?? tunggu sampai baik demam... adess..

mrs.ecam said...

cumelnyer kakak pki tdng...heeeeeee

yunz_02 said...

lawanya la anak dara ena ni.. comel! ;D

aiDieNa said...

Nangis sikit² tak per.. budak².. tapi biler dah besar Hero kena nangis dalam hati jer.. huhuhu.. Ena.. ada soklan nie.. Anis belajar kat PASTI mana eak.. nak antar Alyaa jugak larr..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alolo, comey si kakak pakai tudung...

faris memang ngam2 18 bulan kena cucuk. Nasib baik la masa tu tak sakit. tak pa, biar lambat daripada tak inject langsung... hehe

Ena said...

ita,

rasanya p klinik mana2 pun sama je kot.. sbb ena p klinik swasta gak tu.. memg doc tak nak amik risiko la ta.. bagus la camtu.. at least doc tu beringat la kan sblm jadi apa2..

Ena said...

kak aideina,
Anis hantar kat PASTI Taman Muda.. dekat ngan surau taman muda.. akak try la survey.. bagus kak kat PASTI tu.. :)