Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 28 June 2010

Owh!! Ni Muka Puas Hati Ker Tensi??



Hehehe.. N3 ringkas je ni ye kawan2.. Nak tepek gambo dua beradik nie yg kenkonon puas hati jekk leh bawak p jalan2 walapun hanya dok lam kete jekk.. huhu.. tgk muka si adik tu.. eksen semacam jekkk!! hoho..


&

Si kakak pulak, walaupun dah ngantuk tapi tetap buat peace!!. pun eksen gak mukanya sbb tak nak pandang camera pong.. sbb? biasa la.. kena mengalah ngan si adik..









16 Ulasan:

Dilla Ady said...

lambat lak komen kt sini...hihihi...alahai muke akak.....seposennyeeee...

LYaFRINA said...

JELAS KELIHATAN.. MATA SI KAKAK DAH JADI KUYU2 AYU GITEW....
NGANTUK YER..

ita cutevirus said...

muke letih je.. huhuhuhu.. penat berjalan ek//

~~*Lady Salwa*~~ said...

Lain la muka si irfan tu... Nampak cam dah besar... hehe

Erm, muka kakak sposen je... hehe. Ngantuk sangat ke tu???

umialya said...

si adiknya! selamba tp kakak, wjh seposen je.. nak tido! ZZZzzzzzzz

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nampak adik dah besar dah...
alolo muka kakak..memang muka protes tue..heheheh

~Siti Hajar~ said...

amboi irfan eksyennyer...puas ati sgt la tu yer..

ala muka kakak masyam jerk, xnk pandang camera pun, ummi xpandai pujuk la tu @ adik buli eh?

~ Lady ell ~ said...

buat muka cenggitu pun comel jer..:)

kakpah said...

dalam kete pun dalam kete la.. asal dapat jenjalan hehe..

LIP (^_^) said...

ala la kakak..posing sikit je dia..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

MATA KAKAK DH KUYU.. ;)
kLU QIS BIAR DIA NGANTUK..MATA KUYU2 NK TIDO..TP KLU AJAK JER KUAR TERUS SEGAR TU.. ;)

~aSHa~ said...

lawa je si kakak..mesti mcm mama dia lawa...

Kaseh NazLieza said...

layan ank terapi yg sungguh baik kn kak..ehehehe

chugie said...

sian akaknye kan.. harus beralah demi adik.. muka tu walau pun cam x bermaya je, tetap comel..:D

nieda said...

comelnya..mata kakak dh layu sangat tu

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

chomell!!