Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 28 June 2010

The Making Of...



Hehehehe.. Apa la yg the making tu kan.. Ni sebenarnya cerita basi lagi.. biasa la.. kan! Nak tepek juga kat sini.. sbb sayang pulak nanti.. tak de bukti pemberian. Cam tak ikhlas jekk bunyi nyekkk.. muahahha.. Haippp!! tangan kanan memberi kena la sorokkan tangan kiri.. :D



Apa yg sayang sangat tu? alahai... tu haaa.. kat bawah tu..



V
V
V
V
V


the making of... (buat kat pasar pudu jekkk) buah tangan utk salah seorang EO kanan kat sini yg masuk IJN aritu.. Depannya bunga

 
Belakangnya Buah!!.. ala.. dah biasa tengok kan!.. hehehe..


 
Tadaaaaaa... Cantik tak? huhuh.. Nie antara my collegues ye kawan2..



Sori ye kawan2 gambo EO tu tak snap la sbb malu nak snap bagai kat umah nye.. huhu.. dah la tak sihat nak snap2 pulak.. haihhh!! 


 
Rojak buah tau sebenarnya nie.. cuba tengok bebetul!! ada kuah rojak kat tepi tu kan!.. Disediakan oleh kenkawan kat umah puan umah.. Yerla takkan owang sakit pulak nak sediakan.. tu pun jenuh kami kata tak yah buat apa2.. dier suh gak kitorg p buat.. wat cam umah sendiri katanya..



Tapi kalo nak tahu (tak nak tahu ponggggg).. time nie sy sedang berpuasa.. Jadi, Alhamdulillah..sbb tak kecor air liur walaupun peberet sy gak tu..  

 

NOTE: Waktu petang mcm nie.. sedap kalau dapat cicah mencicah camtu kan! ahaks!!








6 Ulasan:

SiTi said...

cantik bunya tu kak...memula td igt akk yg gubah =)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Akak, sal nak bunga rose tu buleh??? hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hari tue pun my bos dapat bunga nan buah2an cam tue dari scandal dia..hehehehhe.....sedapnya kak rojak buah...

ita cutevirus said...

rojak buah?? huhuhuh... sedap... sedap...

LYaFRINA said...

bunga,, pernah dpt time dulo2.. hehehehee..last dpt bunga... bunga sireh tu la time kahwin.. hehehehehee

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

wah! lawo gila babeng bunga tu! cam utk wat hantaran pulak.

snap pkai hp ka kamera?mana tau bwk kamera dlm beg ja ;p