Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 8 June 2010

MAGGI JEKKK!!!



Nak lunch apa yeh korang arini?
sy rasa nak makan meggi la arini.. hahahhaha.. ingatkan beria2 sangat buat n3 makan la pizza ker, kfc, ker. mc'd ker kan!.. tapi arini tekak nak makan megi lorrrrrrrrrrrr.. hohoho.. tak pe la.. tak kisah la.. sy nak jugak!! muahahha.. ayat mengada2 disitu.. =P




 Google


 Macam2 ada resepi magi nie kan!.. adeihhhh!!..


Pssttt: sesekali boleh la kan!, jgn buat selalu sudah la.. botak paler nanti.. Eh yer ker?




16 Ulasan:

Echa said...

sedapnya megi... sekali sekala boleh.. megi goreng pun sodap... laparnyaaaaaa

Redbloodsnow said...

z suka megi kak. penyelamat perut di kala kesengkekkan..hiksss

Ain said...

lapooooo tengok megi tue....

huhuhu.....

sekali sekala pekena megi best jugak kan....

SyidaMislan said...

megi makanan tatkala malas nak masak...

Nana said...

magee ni sedap kalau kita makan yang dalam pinggan orang, tp bila masak sendiri & makan sorang tiba2 rasa dia tak sedap hahahah kan?penah tak rasa mcm tu..tu pasal saya lebih suka mengecak org makan magee dari masak sendiri nanti rasa xsedap klw masak sendiri kekeke

~Siti Hajar~ said...

sekali sekala mkn maggi sedapppp....

Mama Hanim said...

maggi senang dimasak sedap dimakan..huhu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sekali sekala pekena maggi..mmg sodapp.. :D

aiDieNa said...

Tanak botak paler.. jangan letak perisa dia.. hehehe

~aSHa~ said...

byk nye maggi...ehehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

dah lama xmakan magie..bestnya dapat makan magie sup time2 redup cam nie..huhuhuhuh

kella said...

amboi.. byknya variasi megi di situ!! megi megi pun.. buat meleleh jugak nih.. adusss... perut ku dah menyanyi.. sempat ke nak balik mkn kat rumah ni.. atau pun kena sntap kat sini dulu.. huhuhu

chugie said...

maggi.. sedapnye. td pun teringin gak nak makan, tp nk yg masak sendiri.. beli kat kedai, dh jd lain dh magginye.. bestnye..

psssst: x elok kan makan maggi?? tp saya suke!!camne?

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ati2 di jalan raya
meggi tak elok sgt
tapi leh la mkn sekali sekalerrrr

Me said...

sedapnya maggi .... perlukah diletakkan gambar pelbagai menu maggi nie??? sgt tergugat rasa nk terbang je p cari

ita cutevirus said...

ita pon lunch megi jer... huhuhuhuhu... teringat zaman study dulu... masak air dalam heater... pastu rendam megi... siap solat sume, pas abis solat baru la terjah megi tu...