Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 5 June 2010

Lewat Sangat Ker???


Bulrpppppp....

Alhamdulillah.. dah kenyang.. hehehe..
Tak pepasal memalam makan nasi.. hoho..
Abis la pasnie.. terus perut bertambah2 muncit.. uhuk!
Selalunya paling lewat sy makan malam 
Lebih kurang dalam pukul 9.00 mcm tu la
Malam nie.. buat tebiat sikit.. Makan dah pukul 10.00
Dah la malam cuma masa utk bersantai jekkkk
Naper erk? penangan dilanda kebosanan
Aiseyyyyyyyyy.. tak pepasal pulak!! heheh
Padahal memg kamu tu nak makan kan ena!!
Keh Keh Keh =D



11 Ulasan:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hehehe...saya baru pas pekena megi...sesorang malas plak nak layan nasi...leh gitu??/
siang tadi dah buat dadih...punyalah bosan kan,,,

Ena said...

izan,

hehehe.. best juga sesekali makan megi kan izan.. ena pun suka gak tu..

makan nasi sbb kene masak utk anak2 dan adik yg ada kat umah.. sekali budak2 tak makan mana pung.. ena pulak yg beria.. hoho..

mamalieyna said...

huhu..sesekali takpe, jgn sokmo2..hehe..lama eina tak online kt umah..mls+penat badan la..ni kebetulan en suami kije mlm ni, so ambk kesempatan la kejap..td dh terlelap, bgn leh lak open tenet jap =P..

LIP (^_^) said...

lately saya selalu sgt makan lewat mlm..tunggu emill tdo baru makan...hahahah..yes!!memang sudah buncit..

Kaseh NazLieza said...

mkn kak selagi boleh makan...lalalala

E.L.I.Z.A said...

mak aii lewatnya mkn heheh..xpe xpe..tdo after 4jam ye ..br mknn hadam =)

p/s: salam kenal..nice blog..anak² kamu sgt comellll

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mkn selagi perut msih menerima..tak pe
lah muncit2 lah..hehe.. :D

MAMASYAZA said...

akak ni dah 2 mlm makan nasi lewat2...tambah2 lak ibu tercinta masak menu masakan kampung yg best...bertambah lagi le nasi...cuti kali ni sah2 gemokkkkk

Mama Hanim said...

makan je ena..pastu kita diet lain kali la..hehe..

ena kan slim je tu, apa risau..kui3..

umialya said...

bab mkn mlm, teringat je time preg. Alya, selagi x jumpa mknn biarpn jam 1-2pg, mata x leh lelap biarpn se min. Nak x nak, kena ke dapur gak cari makanan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

xpa kak..sekali skala makan lewat malam xpa.. :P