Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 22 June 2010

Kene Kuarantin


Salam..


Arini bersiaran dari pc my colleagues sbb pc sendiri telah dikuarantin kan.. dah rosak la tuh!.. sob sob sob.. ni tuan punyer pc p ladies jap, leh la sy menompang mandi guna.. hoho..


Sementara nunggu pc tu dok lam wad.. tak leh la sy nak jenjalan umah kawan2.. huhu..


ok la.. itu jer nak maklum..


Daaaa.. 









11 Ulasan:

LYaFRINA said...

xpe2..kasi vaksin dulu kat pc tu..lps dh segar bugar tu.. blh la jln puas2

chugie said...

aha.. ena buat pe ngn pc tu sampai kene masuk wad ni?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alahai..sian nyer PC tu masuk wad... :)

Ieda Al-Habsyi said...

semoga cik pc cepat sembuh, heheh :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

La, syian akak... Moga2 pc akak cepat 'sembuh' ye... hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lorrr ingatkan orang jer kena kuarantin..pc pun kena nyek..heheheheh..xpa nanti pc dah sihat..baru senang hati nak lawat kawan2..lawatan sambil belajar..heheheheh

Fieza79 said...

sedihh pc masok wad...! mmg leh tensen if lama dok kt lam wad..seb bek leh nompang2 kan..?

Mama Hanim said...

oohhh.. moga pc cepat sembuh..hehe..

xpe2, nti pc dh ok ena jln2 ye..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alorr ciannye masuk wad huhu

kang balas dendam k!

muahahahah

Ain said...

hopefully cepat2 ler pc tu keluar wad kan....

request pc baru jer la ena....

lagi syokkk berblog....hehehe

hajarus said...

hope pc k.ena cepat2 sembuh... ;d