Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 2 June 2010

Irfan Sebenarnya ada kembar



Korang nak tau tak? sebenarnya irfan ada kembar.. Saja je sy tak mau cerita sbb nanti sedih pulak.. Kenapa sedih? hoho..


Nie la kembar Irfan? comel & chubby kan!.. hehe



Pssttt!! korang percaya ker? sila JANGAN PERCAYA!! =P saja je wat n3 cenggini.. hahah.. bukan apa..  sebnarnya sy kepingin nak ada kembar.. heheh.. Jangan Marah yeh! =P


sebelah irfan tu adalah sepupunya.. Lahir pun awal 3 hari saja dengan irfan.. Tapi bertapa berbezanya la dua beradik nie.. eh salah lagi.. sepupu!!


Sampai skrg ni pun sepupu irfan yg bernama Qayyum tu.. sangat chubby & tinggi.. Macam dah 3 tahun jer  kalau jumpa kat luar.. Mrmm.. ada kot dalam n3 sy yg lepas2.. malas pulak nak cari.. =P Sian irfan, jenuh la kena buli kalau dier ikut baka ummi dier.. huhu.. tak pe la irfan, janji irfan sihat kan!.. ayat pujuk diri sendiri =D



NOTE: AUTO PUBLISH


13 Ulasan:

~Siti Hajar~ said...

suspen jer k.ena ni taw...ingat btl td, dgn bt ayat sedih bagai..huhu.. tkena sy!

♥♥syahadah♥♥ said...

saje je bikin gempak!
lepas ni boleh kawan2..boleh gaduh2 boleh saing2 rebut awek...hahahha

mamalieyna said...

huhu..baru feel sedey..ingt betul la kembor.. =P..then sesuatu yg malang berlaku..ghupenye..tipah tertipu..hukhuk..

*takpe janji anak sihat ok dah..saiz bukan ukuran..

Fieza79 said...

pon suke anak kembar..!
suspen je Ena neh...

ita cutevirus said...

huhuhuhuu...
skang ni da leh dpat kembau... bayar je kat spital prebet tu...

Ummi Aisyah said...

hehe..ingat kan betol2 kembar..oo teringin anak kembar yek..ameen..saya doakan..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ingatkan memula td..irfan betul2 ada kembar..hikhik..teringin yer.. :)

Nana said...

jgn cakap akk saya pon tingin nk kembar...dapat kembar sepasang tutup kilang teros haaaha

gen belah amrul ada adik kembar tp doc ckp kemungkinan kami utk dapat kembar mmg xde...lain la klw gen belah saya ha yg tu ada kemungkinan

alah..kdg2 tu xde gen kembar pon bole dapat kembar kan..

Adlina Husaini said...

cousin aisy pun sama, lahir lebih kurang tapi budak tu dah besar and tinggi..tak sampai setahun dah kena pakai baju 2yrs

aisy kalau ikut gen ina, nampak gaya kurang tinggi lah dia hihi

nak wat mcm mana, kita kan petite, agakk2nya kalau kita jumpa kat luar, size lebih kuang kot

umialya said...

seronok kan dpt kembar??

akak nunggu n lihat, Insya Allah jika diizinkanNya..

Mama Hanim said...

alahai... baca punya baca.. rupanya...

sabar je lah..huhu..

rynas said...

tak per teruskan berusaha untuk dapat anak kembar yeahhh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ish akak nie bikin suspend jerk taw...