Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 10 June 2010

Empangan Pecah Tapi Buat Sy Sangat Lega



Salam..


Baru nak bersiaran.. (^_^)
sy dah draf entry tapi tak jadi nak publish.. huhuh.. sbb? lepas dah abis taip.. sy pun baca la balik apa yg sy dah taip.. terus nak tahu apa jadi?


Terus sy rasa lega.. sbb masa sy taip tu empangan telah pecah.. abis banjir kat sini.. Lepas tu perasaan terus jadi lega.. 


So, skrg sy dah ok la.. kiranya n3 yg tak jadi tu dah sembuhkan emosi sy.. dulu pun sy buat mcm tu bila sy tak dapat nak luah apa yg sy pendam kan!.. sy tulis panjang2.. ibarat sy dah luahkan pd org tu.. walaupun hakikatnya org tu tak tahu pun..


Thanks ye kawan2.. kerana telah meninggalkan kata2 semangat pd n3 sy.. (^_^)



17 Ulasan:

umialya said...

sib baik le x banjir!!
senyum le sikit..

Mama Hanim said...

wahhh.. ada banjir kilat rupanya..

sg petani pn mendung je nih..kih3..

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...
This comment has been removed by the author.
MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

heheh..banjir kilat ada petir sabung menyabung tak ni kak??hehe.. ok la tu.. dah lega kan..

mrs.ecam said...

laaaaaaa npe x publish...nk gak tau ape yg buatkn empangan nie pcah...dasar bizibodi kn...ahaks

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang kak...bila kita dah menangis baru reda skit perasaan tue kan...biar la apa orang nak cakap..janji dapat lepaskan skit perasaan kat hati..dah jangan sedey2 lagi k..sayang akak..muahhhh *HUGS*

chugie said...

hehehe.. selamat x banjir sampai tpt sy tau! heheh:D
baguslah kalau dh ok... update entry bebanyk tau!

~~*Lady Salwa*~~ said...

alhamudlillah dah ok... pasni kena senyum2 la...

tu la, air mata ni memang dapat melegakan perasaan... sal pun kalau ada masalah memang sal nangis puas2 pastu tido...

dah bangun nnt sure ok walaupun masalah tu belum selesai...

Jantan Keparat said...

x mo sedeyh2! okeyh!

☆ lieya latif ☆ said...

cool ye ena....sabar ....tapi tu laa, air mate kadang2 boleh melegakan kita.....

Ain said...

perasaan memang kena luahkan sbb makin dipendam makin sakit kita dibuatnya....

jangan sedih2 k....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

perghhh if umpama empagnan kenyir pecah..mau mati lemas semua org kat situ

wakakaka

Nida said...

Patutlah di sini pun mendung.. rupa2nya jiran sebelah hampir banjir..

Sabar ye Ena... Ena anak yg kuatkan.. (macam emak pulak dah)

Echa said...

kalau ada masalah.. kena luahkan.. cuma cara kita nak meluahkan tu mgkin berbeza beza kan... apap pun.. ena dah ok.. pasni boleh aktif balik kan...

aiDieNa said...

Kengkadang air mata itu penyembuh.. bagus per menangis.. dapat legakan hati.. dapat jugak bersihkan mata dan buang toksik dalam badan..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bagus lah emosi dh stabil..
Senyum sokmo ok..! ;)

rynas said...

wanita dan air mata tidak dapat dipisahkan