Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 14 June 2010

Cuti Macam Tak Cuti Jer.. Uhuk!!


Salam..


Hehehe..  (^_^)


Dah sampai opis ker kawan2 (bg yg bekerja di opis la.. heheh)..  Malas sungguh nak mulakan ari isnin kan!.. sy la tu.. kawan2 tak la kan!. Bukan apa.. rasanya sekarang nie, cuti macam tak cuti jer.. tak sempat nak berehat dan bersenang lenang pun.. sbb kejap depan, kejap belakang.. duduk hanya bila mengadap pc.. muahhaha.. kalau tak ngadap pc memg sy nie bergerak jer la lam umah tu...nasib baik umah idok ler besar mana.. kalo tak haru jugak tu..  nak baring2 layan mata jauh sekali la.. huhu


Rasanya semua ibu2 yg bekerja memg cenggitu kot!.. Kalau yg tak bekerja pun sama juga agaknya sbb skrg masa terlalu cepat beredar.. semua nak buat yer tak.. eheheheh.. aiseyyyy!! ena dah mulakan ari isnin dengan bebelan.. Ishhhhh!! tak sesuai langsung.. 


K la.. nak stop dulu sebelum menjela2 pulok. hiksss!! 


Daaaa..


14 Ulasan:

hajarus said...

betul la kak... hajar pun rase cam baru jer pindah utara ni tp sebenarnyer dah masuk 6 bulan dah pun... cepat betul mase berlalu kan... ;d

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam n morning mek na

biasa sy rasa cuti cam tak puas cuti..tapi weekend baru ni rasa cam panjang sgt..sbb suami takde kot..serius!

monday blues ya..caiyok2..:-)

mamalieyna said...

betul3x..setuju3x..eina pun dok terfikir benda ni..tapi tak terluah ke blog jer..kang luah kang, macam merungut pulak..tp sebenornye mmg yee...takdan duduk diam kalo kt umah..sume kerja nak buat..sudahnya..haa...cuti macam tak cuti lah! cuti tuk buat kerja rumah..dr bngun pagi hingga ke nak lelapkan mata malamnye.. hohoho...gigih kan kita2 ni.. ^_^

~Siti Hajar~ said...

slmt pg kak ena syg...

sy pun fenat, fenat berkenduri..hahaha

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

hahaha sama la kita kak! fiza kat umah start jumaat malam lagi mulakan operasi mengemas, membasuh, memunggah stor, membuang apa yg patut dan tak patut disimpan! sekali kemas hambik ko! 3bgkus plastik sampah tu tak muat. pagi sabtu pon dah mula sambung kemas balik sampai ke tgh hari baru siap.letih gila. mmg mcm robot.

haha kalo nak tau tetiba jadi camtu sbb ada mak sedar datang duk ngan kami tu yang gila kelam kelibut kemas rumah.. akhirnya..sangat puas hati.. tapi dapur la belom kemas lagi..tak rehat lgsg!

chaiyok2 kak! kalo malas buat keje jom kita joging dalam blog nak? :p

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lily yg x bekerja ni pon merasakan monday blues... hiks.. ;)

☆ lieya latif ☆ said...

erm biase ar tu ena...penyakit azali lieya kalo tibe ari senin hik hik hik.....dah sedap cuti 2 ari...tapi tu ar, sabtu ahad pun tak le rileks sgt....sebab kuar jalan2 heheeheh

ena, puase rejab tak?...

ita cutevirus said...

malas nyer nak kerja!!!!!!
hikhikhikhik...

MAMASYAZA said...

akak ni yg dah 2 hari bekerja pun rasa maleh nak g keja, kalo ikutkan hati nak dok umah ja, tp tak keja tak ada duitkan, kalo terror buat bisnes ok gak la, ni juai avon boleh le..hehehe

LYaFRINA said...

setuju ena...
hari cuti pon x ckp masa utk rest
semua keje rmh nk settle kn hari cuti
blum masuk lagi part2 xtvt dgn ank.. pendek kata...
eyyhh..panjang kata.. mmg sama j.. bz manjang..
cuti n x cuti.. sama jer..LOTIHH!!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

monin akak..memang kan skrang nie masa sangat cepat berlalu..rasa sekejap jerk...xsempat nak berehat lagi tiba2 dah kena keja..huhuhuhu

~aSHa~ said...

ini la dia rutin org berkerjaya kan ena....terkejar2..

Ain said...

ain pun setuju ngan ena....

kadang cuti buat kita lagi sibuk dari hari bekerja.....

kalau nak tido jawabnya tunggu malam jer la....

fenattt giler kan....

Adlina Husaini said...

hari ina hari paling produktif utk ina sebab kalut nak siapkan semua keja

sebabnya..nak cuti esok sampai jumaat hehe