Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 29 June 2010

Biasanya Perempuan Yg Terima, Tapi Kalau Sebaliknya Pulak Mcm Mana Ye? Pelik Tak?


Fuhhh.. penatnyerr... terkejar2 tadi.. baru balik dari Arked.. ala.. kat jalan TAR tu.. Bukan p soping pun.. p cuci mate jekkk.. blh cenggitu? ekekekeke.. tak la.. sebenarnye p anto kain utk tempah nak wat raya.. sblm nie anta kat tailor lain tapi mcm penuh sangat pulak.. takut terkejor jugak masa nak raya nanti.. saje je nak merasa jahitan tailor yg lain.. hope ok la.. risau pun adooooo.. mana lah tahu kang tak menepati citarasa.. huhu


Ops! bukan tu pun nak di ceritakan lam n3 nie.. tapi boleh la.. intro.. hehehe


*******************************************


Sy nak tanye soklan nie.. Mrmm.. biasanya org pompuan yg menerima bunga kan! kalo sesekali org pompuan pulak yg anto bunga kat lelaki ok tak? Tak kisah la.. suami ker.. pak we ker.. ayah ker.. abang ker.. yg pasti penerima tu adalah lelaki..


So, apa pendapat kawan2? Pelik tak? ker over?




24 Ulasan:

Stilla said...

salam...singgah sini jap..

btw dah follow ur blog...in love with ur blog..blue color..i likkee...

nice to meet u...=)

~ Lady ell ~ said...

ok jer..takde halnyer....

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ok jek...sesekali nampak ar romantik ala jentik2...lalal...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ok jer tu E-na..Sesekali kan X pe..
Romantik gitew.. ;)

ita cutevirus said...

ok je ita rase...
tp, elok gak bunge tu diselitkan ngan coklat & bear²... lagik cun!!

Ena said...

Stilla,

Thanks.. :)

Lady ell,

hehe.. yer ker? :) thanks..

Ena said...

Izan,

ala jentik2?? owh!! pulak..



Lily,

hik hik.. tetibe rasa malu ngn n3 nie.. hehe

Ena said...

Ita,

ada gak terfikir letak coklat sekali.. tapi bear tu.. heheheh.. btw thanks ita.. :)

aiDieNa said...

Na.. nak bagi Iwan ker.. hehehehhh.. bagi bunga bola larr.. kasik gempak!! hahaha

~aSHa~ said...

ehehe ok la kot....tapi mcm aiDeina ckp..selit la bola kecik ke...coklat bola tu...ok gok

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

hai..lama ct tak terjah blog Ena..bizi sgt2 sjk keblkgn ni..ni curi2 nak jenguk gak umah kwn2 yg sekian lama x kunjung tiba..:D

nway..sesekali nampak gak romantik kan klu kita plak yg buat..hihi..

Me said...

o je.. sbg tanda ingatan atau kasih sayang..

nieda said...

sesekali apa salahnya..lelaki tu mesti terkejut..haha

♥♥syahadah♥♥ said...

layan....try buat ..lain pada yang lain kan.

Mama Hanim said...

x salah pn ena.. romantik gitu.. i like...hehe..

Redbloodsnow said...

HEHE...BG ZIE ITS ROMANTIK TAW KAK ENA. JRANG DI BUAT ORG. NK BG ABG EA KAK? ZIE SOKONG 100% HIKSSS

Intan Inn said...

salam..erm tuelah kan saya pun rasa macam nak jer cuber pulak bg kat lelaki...nampak pelik jker kalau dapat bunga...hehhehe

Fieza79 said...

ok je bagi je...sekali sekala nmpk keromantikan sket..heheh

penah gak bg bunga pd pakwe duluu...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bleh jer kak...apa salahnya...sapa kata lelaki xleh terima bunga bleh jerk aih.... pssttt nak kasi sapa??? hehehehhe bos ke?? wah tiba2 bos kan..hahahahaha

Kaseh NazLieza said...

satu kelainan tp xsalah klu ingin mncuba..pasti kita teruja nk tgk reaksi penerima kan..

rynas said...

ehh ok ler..lelaki sesekali dpt bunga akan senyum memanjang tak caya cuberler

rynas said...

ehh ok ler..lelaki sesekali dpt bunga akan senyum memanjang tak caya cuberler

~~*Lady Salwa*~~ said...

Akak,

sorry la lambat je bagi pandangan. Tak sempat nak jengah semalam. Banyak kije.

Rasanya boleh... Tak la pelik kot sebab macam ok je... hehe. Lagi pun sal pernah buat... hehe

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

ok jer..sekali-sekala kena wak kelainan lak