Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 7 June 2010

Asyik Ituw Jerk! Tak Jemu Ker???


Salam..


Baru dapat bersiaran.. huhu.. 
Mrmm.. tadi pagi ada assembly kat Krattangan Malaysia. So, mcm biasa la.. kene la p ke sana walaupun tak suka mana nak p situ pun.. 


Pastu pulak, masuk opis mcm biasa juga.. terkejar sana sini.. ntahh apa yg beria2 kejor pun tak tahu.. hua hua hua.. hehehe.. maner boleh tak tahu.. mesti la bersebab kan!.. org yg "tak sihat" jer yg tak tahu hala tuju... yer tak? =D


Ni baru pas makan.. memula rasa mcm tak nak makan sbb tak tau nak makan apa tapi bila member ajak p beli, follow la juga.. sekali tu teringat la yang sy minggu lepas tak pekena laksa.. So, terus terbuka selera nak makan laksa.. Sampai kawan2 kat sini pun heran.. Katenye, mesti laksa!! tak jemu ker? sy hanya geleng paler jer sbb sy pun tak tahu kenapa sy gila laksa dari zaman bujang sampai la ni.. dan tak tahu sampai bila.. heheh


Tak payah la tepek picture nya lagi sbb aritu dah tepek kan!.. hihi

12 Ulasan:

SiTi said...

ooWHh..penGemAr lakSa rUpanyA

nieda said...

laksa mmg sedap

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mek na..kita takleh makan laksa sokmo
lenguh punggoq huhuhu

~Siti Hajar~ said...

kita geng la k.ena...'hantu laksa'

hahaha..

chugie said...

hehe.. sian ena, bz memanjang..

alahai, ena makan laksa lagi ke?? x jemu ke na??

kalau saya, 3 4 kali makan, dh stop dulu.. n tunggu next trip plak, baru pekena balik.

Adlina Husaini said...

sedap kan laksa, tambah ngan kicap and cili potong..berpeluhhhh

eh cheq posa la hari ni ena..terliur plak hihi

LYaFRINA said...

lya suka laksa gandum TRG.. kalo letok belacan banyok!!! fuhhhhh

☆ lieya latif ☆ said...

lieya puase ni ena...ena bukak cite pasal lakse ni terus rase nak mkn lakse...takkire!!! ena kene belanje gak!! hahaahahaha....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Klu dh mknan kegemaran tu x de lah nk jemu nyer kan..hehe.. ;)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

semalam cari laksa xjumpa dekat kuala selangor..huhuhu terus pekena meehoon sup jerk..nasib baik sedap...

akak..orang dah buat tag photogedik tue..opppss silap photogenik.. :P

aiDieNa said...

Sama lar suka makan laksa jugak.. tapi harus laksa penang yg pedas menyengat! Perghhhh!! Hehehe

Fieza79 said...

pon sama suke laksa..janji mau sedap punya..ehh snri wt lg sedapp kan??