Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 2 May 2010

Wasiat La pUlak..


Skrg nak wat mende nie pulak la.. maner tau lepas nie sy pergi tak kembali.. Huk Huk Huk.. Sebelum tu.. Thanks buat DyeaIrdina, Siti@Teratak Ibu, MamaNajlaa.. Ada lagi ke ekk? heheh.. budget mcm ramai yg kasi wasiat nie.. hik hik hik





Ok, skrg nak kasi tau syarat nye pulak..

1.Thank & link the person that gave you the cik Cow (JGN LUPA COPY PIC)
2. bg balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak
active..hahaha
3. bagi tau dorng ni yg dorng dapat wasiat dari orng kaya kg sepening lalat
4. cerita3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
5-Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
6-cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK
7-paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...

Mai sy nak jawab tag kat atas ni pulak: 

1. thanks buat kenkawan yg kasi wasiat nie..
Thank ye kawan2.. ^_^  but, maaf lambat benor buat n3 pasal nie.. huhu

2. Wasiatkan kepada:
 sy nak wasiatkan buat semua kawan2 yg belum buat lagi..

3. Nanti sy cube sampaikan.. ^_^

4. Tgk tv sambil wat per?
lipat kain, layan dua beradik nie, lap dinding yg dah bercolor ni..huhu, makan kopok.. 

5. Makanan pelik? 
Jap nak pikir sat.. huhu.. larikkkss!!

6. FB ada brp pengikut
Hah? sat nak p buka FB.. tak tau ada baper org dahhh.. maklum la tak selalu on fb..uwaaa..


7.Jumpe pasangan katner yeh?
hehehe.. Langkawi yg menjadi lagenda juge buat kami.. lalala


Ok.. dah siap dahhhh.. lege rasenyer.. ^_^

6 Ulasan:

Ain said...

ain pun baru terima wasiat lembu nie....

tak buat pun lagi...huhuhu...

Ena said...

hehehe.. ye ker..
:D

ct fad said...

lembu pun pandai bg wasiat..raye lame lg,sabor x kene korban lagi..huhuhu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lily pon dh laksanakan wasiat nih.. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ohhh tak terbuat2 lagi mek na tag2
adui byok benor berhutang nih!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha lembu pun dah jadi wasiat dah skrang....almaklum la..lembu dah mahal kan skrang..hehehehehhe