Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 5 May 2010

Tersilap Daaaaaa...


Salam...

Hehehe.. apa la yg silap tu kan!.. sat g sy g tau.. Sy nak citer yg kat bawah ni dulu ye!.. :P

Buat pertama kalinya sy pergi kursus sy langsung tidak rase mengantuk dan sangat teruje untuk sesi yg seterusnye.. Sbb dapat penceramah yg sangat bijak hidupkan suasane jadi sangat seronok. Ia juge buat sy jadi confident dah berani untuk tampilkan diri.. hehe... Yerla sy nie sebenarnye nervous orangnye.. tp penceramah tu buat sy rase berani menonjolkan diri & mencube..


Yg nie pulak.. mase sy buat n3 nie.. baru pukul 10.15 malam.. tapi sy amat mengantuk!.. Al-kisahnya, si irfan ni mintak susu.. so, sy pun ngan mate yg separuh terbukak nie.. p la buatkan susu.. Bile dah siap sy kasi la kat si irfan susu tu.. sekali tu irfan menanges2 datang bg botol susu tu balik.. Nak tahu kenapa? sy dah tersalah buat susu.. susu yg sy buat tu susu si kakak (coklat) punyer rupernyer.  Adoiyaiiiii!!.. patut la si irfan menanges.. huhu.. sampai tersalah2 buat susu.. hoho.. (ini pun leh wat jd n3.. kui kui kui)


Mase tengah taip n3 nie.. banyak ejaan yg salah nasib baik lepas dah buat susu tu mate sy cerah semula.. so, sy betulkan la balik.. heheh.. K, la tu je nak citer.. ^_^


K la ye.. sy kene  tido juge la nampaknye.. surrender!! Mana2 umah kawan2 yg sy tak sempat singgah tu.. harap maafkan sy ye!.. sy akan ziarah lain hari.. InsyaAllah.. :D


9 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

ciannye kak..akak g lah tido..sat g tersalah masuk blik..tertido kt toilet plak..heheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mesti dh ngantuk sgt dh Ena Nih..
Sian Irfan...hehehe..

Good Nite!!

umialya said...

ok daaa pagi ni??

ita cutevirus said...

aduhai ena... takpela... dimaafkan.. kehkehkehkeh..

Ain said...

hahaha....

ain pernah jugak tersalah buat susu....

bukan sebab ngantuk tapi sbb otak fikir kelain....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mek na...mek na...
mcm2 la mu nih..uhuhu

takpe dimaafkan..

irfan, sila baban ummi kamu!

chugie said...

sempat g tu update blog ye.. eheh..

mmg best kalau g kursus yang penceramahnye pandai tarik minat kita.. x best betul kalau dpt yang strait je ngan bebelan die eheheheh

Nor Aishah said...

ngantuk sangat gamaknyer tu.. sampai tersalah amik susu..

Redbloodsnow said...

hahaha..leh plak gitu. makanya make sure bila nk wat susu...mata mesti segar bugar...hiksss