Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 24 May 2010

Tensi Mensi Maaaaa!!



Huhu..


Dah pukul 5.00 ponggggg.. Mencikkk aarrrrrr.. tak leh ngadap tenet nie.. huhu.. Buat kawan2 nanti malam InsyaAllah.. kite datang umah yeh!.. Tensi pun ado biler asyik ngadap kije jekkkkk.. tapi nak wat camner.. sudah diberi Tanggungjawab & Amanah.. Harus la ku dahulukan.. 


Daaa..

14 Ulasan:

Izan Ishak said...

ena,
banyak keje ye... jgn tensen2 tau.
xpe2 malam nnti kita sesama blogwalking ye!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ala siannya....eida kul 5.30 dah selamat sampai umah dah..heheheh skrang nie live dari umah...berehat2 sambil makan puding...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Jgn tensi-tensi... :)
Mesti E-na dh ada kat umahkan..Tgh mkn mlm?? :)

Ena said...

izan,

camtu la nampak nye zan.. leh gak la ena merase camner org2 yg terlibat ngan kew ni camner..

tak pe la.. lebih berkat kot rezeki camtu.. iyer la.. tak leh ngular waktu kije walaupun melalui tenet..

tapi selalu pas wat kije baru ena jengah tenet pun.. :P

Ena said...

Purplelicous,

seronok jd eida.. awal2 dah sampai umah.. bestnyerr... :)

Ena said...

Lily,

hehehhe..

a'a kat umah tp tak makan malam nie.. kenyang minum petang (maghrib dah pun).. heheh

IdzaLia said...

hehe... sabar jgn tensi mensi... hihi

kakpah said...

keje tu wajib , tenet ni sunat je..kikkik..

chugie said...

Siannye.. dahulukan kerje ye na..

Mama Hanim said...

sabar2 ena.. be cool ok..

jgn tensen2, nti cpt tua..kuikui2..

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak awe pun pasni tak leh nak ngadap blog

Nida said...

Agak2 boring tu jom le lepak umah akak.. tolong sapukan sawangnya sekali ek..:)

Ummi Aisyah said...

betol2..dahulukan amanah & tanggungjawab yer:)

~~*Lady Salwa*~~ said...

tak pa akak, rilek2... sal pun selalu jugak dapat kerja 'last minute'. kita dah nak balik, dah off pc, baru la nak bagi kerja... adeh...