Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 30 May 2010

Sementara Menunggu...



Salam...


Sementara menunggu waktu maghrib, sempat sy jengah ke sini kejap.. Thanks buat kawan2 yg bertanya utk n3 tadi.. ^_^


Lupakan saja n3 yg tadi ye.. huhu.. skrg sy tengah tunggu adik dari Johor. Patutnya dia sampai awal tapi ada perubahan katanya. Harap semuanya berkeadaan baik. 


Kawan2, seronok ke p jenajalan.. wah kemain lagi yeh!.. ada yang masih sambung cuti nampaknya. seronok tu.. tak pe la.. sesekali bercuti panjang apa salahnya.. takkan nak tunggu cuti raya baru nak bercuti panjang kan!.. =D 


Janagn ada yang tanya sy ke mana sudah la.. kan sy nanges pulak.. Uhuk!!



4 Ulasan:

Izan Ishak said...

salam ena...

izan cuma balik kampung hubby je. dah lama xjumpa PIL. inipun baru je balik...nak basuh kain pulak lepas nih...hehe

Ena said...

izan,

ok la tu izan,

ena ni pulak tak dk jauh pun dari MIL &FIL, rasanya bulan ni langsung tak de peluang p umah dorang.. huhu.. apatah lagi nak balik kg yg berkilometer.. nasib baik la MIl rajin juga datang sini..

Tak pe la.. janji kita tak lupa pd mereka kan izan.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lorr napa sedey jerk akak ku sorang nie..jangan sedey2 k....lap u..muahhhhh *HUGS2*

MAMASYAZA said...

hari sabtu ptg, baru en. abah sampai umah, so hari ahad tu la baru dpt bwk bebudak tu jenjalan kat tesco aje, sambil beli brg dapo, byk yg dah habis